שתף קטע נבחר

מאסטרס: גילברט בחצי הגמר בבכורה, קאמבק מרשים לבינגהאם

דייויד גילברט לא מתרגש מההופעה הראשונה שלו בטורניר היוקרתי וניצח 2:6 את סטיבן מגווייר: "אם אזכה זה יהיה היום הכי טוב בחיי". בינגהאם הפך מ-4:1 ל-4:6 מול ווילסון

אלי קארטר - שון מרפי (15:00), דייויד גילברט - סטיוארט בינגהאם (21:00). ספק אם מישהו הימר שאלו יהיה חצאי הגמר של המאסטרס השנה, אבל טורניר רווי בתוצאות לא צפויות הוליד בדיוק את התסריט המפתיע הזה.

 

גילברט (38), בהופעת הבכורה שלו בטורניר היוקרתי, הביס אתמול (ו') 2:6 את סטיבן מגווייר. גילברט פתח את המשחק בכל הכוח עם ברייק של 144 נקודות, הגבוה ביותר בטורניר עד כה. משם הוא המשיך ל-0:3. מגווייר צימק ל-3:1 עם ברייק של 57 נקודות, אבל גילברט ניצח בשני המשחקונים הבאים ועלה ל-1:5, מרחק משחקון מחצי הגמר.

 

דייויד גילברט (צילום: getty images)
נמצא בכושר של חייו. דייויד גילברט(צילום: getty images)

גילברט יכול היה לסיים סיפור במשחקון הבא, אבל בטעות נגע בכדור האדום עם האצבע שלו, מגווייר ניצל את הטעות הזו לריצה של 94 נקודות וצימק ל-5:2. למגווייר הייתה הזדמנות גם במשחקון הבא, אבל החמיץ כדור אדום קשה וגילברט ניצל זאת כדי לנקות את השולחן ולסגור סיפור.

 

גילברט נהנה מהכושר של חייו. את העונה הקודמת הוא סיים עם הופעה יוקרתית במעמד חצי גמר אליפות העולם והעונה הוא כבר הספיק להעפיל לגמר אליפות אנגליה. התוצאות המצוינות האחרונות הקנו לו מקום בין 16 הראשונים בעולם ואת הכרטיס למאסטרס. "הקהל הגדול עוזר לי להתרכז", סיפר גילברט בסיום, "אני רוצה להיות פה ולשחק מול השחקנים הטובים ביותר. אם אזכה כאן זה יהיה היום הכי טוב בחיי. מבחינתי אני מתכוון לשמור על אותה הגישה בראש בכל משחק ואם אצליח בכך אני יכול לנצח כל אחד".

 

מגווייר: "הייתי פתטי. ב-4:1 ידעתי שאני הולך הביתה, אולי אני פשוט לא מסוגל לעמוד בלחץ. אני מקווה שגילברט יזכה בטורניר כי הוא הבחור הכי הגון מאלו שנשארו".

 

ניסה פשוט ליהנות - והצליח. בינגהאם (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ניסה פשוט ליהנות - והצליח. בינגהאם(צילום: getty images)

 

בינגהאם חזר מ-4:1 מול קיירן ווילסון וניצח 4:6 בדרך להופעה שנייה בקריירה בחצי גמר המאסטרס. במצב של 1:4 לווילסון, בינגהאם ניצח במשחקון דרמטי בשחור האחרון - ומשם נכנס למומנטום. עם ברייקים של 82 ו-75 הוא השווה ל-4:4. בינגהאם ניצח גם במשחקון התשיעי ולאחר מכן ניצח במשחקון עשירי דרמטי והשלים קאמבק.

 

"אני לא בטוח איך הפכתי את המשחק, ניסיתי פשוט ליהנות", אמר בינגהאם, "בתחילת המשחק כל דבר שניסיתי לעשות לא עבד. הרגשתי שאני צריך לשנות משהו וזה הצליח. זה יהיה ענק מבחינתי להגיע לגמר, לטורניר הזה יש המון היסטוריה".

 

ווילסון: "אני לא הולך להיות קשה עם עצמי. סבלתי קצת מעייפות לקראת הסיום. בינגהאם שיחק ממש טוב בפיגור של 4:2 ואני איבדתי מומנטום".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
דייויד גילברט
צילום: getty images
מומלצים