שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

כאוהד הפועל ת"א, התביישתי

הקריאות מהיציע שלנו בדרבי הכדורסל היו מביכות וביזו את זכרו של ספורטאי ענק כמו קובי בראיינט. מתנצל בשמם. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

אני אוהד הפועל תל אביב, והמחשבה שלי היא שללא ספק האוהדים שלנו הם הקהל הכי טוב בארץ.

 

תמיד אני הולך בגאווה כשאני יודע שיש קהל כזה מאחוריי. מעולם לא התלוננתי על שום שיר או קריאה, אבל בדרבי האחרון קרה משהו אחר. תחושת מבוכה. הרגשתי בושה על הקריאות שנשמעו ביציע שלנו בטקס לזכרו של קובי בראיינט בין הרבע השלישי לרביעי.

 

אוהדי הפועל תל אביב (צילום: Fiba champions league)
אוהדי הפועל תל אביב(צילום: Fiba champions league)

 

הקריאות שנשמעו היו "למה שמעון לא טס עם קובי", קריאות שלמרות השנאה לשמעון מזרחי, היה קשה לי לשמוע. קובי בראיינט היה אחד מגדולי הכדורסלנים והספורטאים שידע העולם, והבחירה לקלל או לבוז למזרחי בדרך של ביזוי מותו של אחד הספוראים הגדולים שידענו מעולם הייתה פשוט עצובה, מביכה ובעיקר משפילה.

 

אבל קובי, אני מתנצל. אני מתנצל על הקריאות האלה שביזו את מותך הטרגי והכל כך עצוב. אני מתנצל שבמשפט אחד בוזתה קריירת ספורט מדהימה ואישיות ענקית. תנוח על משכבך בשלום

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: עוז מועלם
מומלצים