שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

גם אוהדי מכבי ת"א לא צדיקים / תוכן גולשים

רבים מתלוננים על אירועי הדרבי בכדורסל, אבל גם אני ובני נחשפנו לשירים זוועתיים ביציעים. בואו לא ניתמם, מגרשי הכדורגל והכדורסל הם לא היכל התרבות. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

גילוי נאות, אני יותר מ־30 שנה אוהד הפועל תל אביב בכדורגל. זכור לי לפני כשנתיים דרבי בגביע הטוטו שנערך בנתניה, כאשר אני ובני נאלצנו לשבת ביציע של מכבי ת"א, מאחר שלא הצלחתי להשיג לנו כרטיסים.

 

לכל אורך המשחק הבן שלי היה צריך לשמוע שירי זוועה, גידופים קשים כנגד אוהדי ואוהדות הפועל ת"א. שירים נגד וואליד באדיר, משפחתו של נתאכו וסלים טועמה הפכו לפזמון בשערים 10־11.

 

אוהדי מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי מכבי תל אביב(צילום: ראובן שוורץ)

 

אז בואו לא ניתמם, מגרשי הכדורגל/כדורסל הם לא היכל התרבות או הבימה. "טקס הלוויה" הזוועתי שערכו אוהדי מכבי אחרי ירידתה של הפועל ת"א לליגה לאומית, הוא לא בדיוק טקס שיכול להוות חינוך כלשהוא לדור הבא שלהם, אלא בדיוק להיפך.

 

אוהדי הפועל תל אביב תומכים שנים רבות בכל האצטדיונים בארץ, גם בשעות הכי קשות, בין אם זה היה בליגה הלאומית, וגם אחרי תקופות קשות של כישלונות. ברוב הקהלים בארץ ובעולם יש קבוצות אוהדים שמתבלטים ומרכזים את תשומת הלב אליהם. לפעמים זה באור חיובי עם תפאורות ועידוד יוצא דופן, ולפעמים זה באור שלילי. אף אחד לא טלית שכולה תכלת.

 

שחקנים רבים ששיחקו בהפועל תל אביב ועברו לקבוצות אחרות שהן לא ביתר ירושלים/מכבי ת"א זוכים לתמיכה יוצאת דופן מספר רב של פעמים. שחקנים רבים יעידו על כך שהקהל של הפועל תומך ללא גבולות עם שירים מגוונים ועידוד יוצא דופן, כפי שמאור בוזגלו תיאר לפני מספר ימים במושבה.

 

אז בואו נמשיך להתרכז בדבר הכי טוב שאנחנו יודעים, נדבר במקום שאנחנו הכי טובים בו במגרש וניתן עידוד קולני וחיובי יותר מאי פעם. כי אנחנו הפועל. אדום עולה. ירון יבלברג, שער 7.

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי מכבי תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים