שתף קטע נבחר

גראנד פרי מוסקבה: נבחרת ההתעמלות במקום הרביעי

הבנות הציגו את תרגיל הכדור וזכו לציון של 29.450 נקודות. מחר (שבת) תימשך התחרות. ביום ראשון יתקיימו הגמרים על כל תרגיל בנפרד

 

ההכנות של נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל הסתיימו והמסע לעבר אולימפיאדת טוקיו 2020 יצא היום (שישי) לדרך עם גראנד פרי מוסקבה, שם הנבחרת מציגה לראשונה את התרגילים החדשים.

 

הנבחרת המורכבת מקארין וקסמן, שי בן רובי, נטלי רייץ, יאנה קרמרנקו ויוליאנה טלגין, אותן מובילות המאמנת הראשית אירה ויגדורצ'יק, בתה רחלי ונועה קדוש, הציגו תחילה את תרגיל הכדורים לצלילי השיר "חי" אותו שרה עופרה חזה, אך בעיבוד מחודש.

 

התעמלות אמנותית (צילום: אורן אהרוני)
במקום הרביעי אחרי תרגיל הכדורים(צילום: אורן אהרוני)
 

 

הבנות זכו לציון של 29.450 נקודות, שמדרג אותן במקום הרביעי הכללי, כשבשלישיה הראשונה נמצאת בלארוס, שמובילה עם 32.450 נקודות, המארחת רוסיה שנייה עם 32.4 נקודות ושלישית אוזבקיסטאן עם 30.850 נקודות.

 

מחר יציגו הבנות את התרגיל השני המשלב חישוקים ואלות ובסיומו יוענקו המדליות בתחרות הקרב רב (שכלול הציון של שני התרגילים) ואילו ביום ראשון יתקיימו הגמרים על כל תרגיל בנפרד.

 

בתחרות האישית, ללא לינוי אשרם וניקול זליקמן שייצגו את באולימפיאדה הקרובה, ניתן לראות את צמד האחיות הרוסיות דינה וארינה אברינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ההתעמלות האמנותית
צילום: אורן אהרוני
מומלצים