שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

האכזבה העצומה של ריאל מדריד / תוכן גולשים

הבלאנקוס קנו את הזאר וקיבלו שחקן שחוק, עייף, כבוי, בעל עודף משקל וחסר מוטיבציה. בפירוש לא מזכיר במאומה את השחקן שכיכב בליל ובצ'לסי. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

הדבר העיקרי שאפשר להגיד על אדן הזאר העונה הוא שהבלגי מהווה אכזבה עצומה עבור ריאל מדריד. יש לקוות שיחזור מהפציעות טוב משהיה, כי כשריאל קנתה מצ'לסי את כוכב וקפטן נבחרת בלגיה, היא ציפתה שיהווה עמוד תווך בקבוצה. במקום זאת, היא קיבלה שחקן שחוק, עייף, כבוי, בעל עודף משקל וחסר מוטיבציה. בפירוש לא מזכיר במאומה את השחקן שכיכב בליל ובצ'לסי, זכה בתארים והוליך את הנבחרת הבלגית למקום השלישי במונדיאל האחרון, ההישג הגבוה בתולדותיה.

 

האם זו שנה אחת גרועה, ולאחריה אוהדי ריאל יחזרו לראות את שחקן ההתקפה הבלגי הישן והטוב, זה שהרעיד הגנות בפרמייר ליג ובכל אירופה פחדו ממנו? ייתכן מאוד שמדובר ק' במשבר קליטה. סה"כ, הליגה הספרדית פי כמה יותר תחרותית ונוקשה מזו האנגלית, וזאת למרות זכייתה של ליברפול בליגת האלופות אשתקד. מצד שני, אפשר להגיד שמדובר בהסבר מגוחך. שלושת הצעירים של ריאל - ויניסיוס, ואלוורדה ומעל כולם רודריגו - מהווים גורם חשוב במכונה ומסייעים לה רבות במאבקי הצמרת בליגה ובאירופה. מדוע הזאר לא פורח, ועוד תחת מאמן מהטובים שיש כמו זידאן, אלוף אירופה 3 פעמים רצופות?

 

אדן הזאר (צילום: gettyimages)
אדן הזאר(צילום: gettyimages)

 

הסיבה לכך שהזאר טרם מצא את מקומו בבלאנקוס כפולה: ראשית, מצפים ממנו שיהיה היורש של רונאלדו. הפורטוגלי הוא חלוץ מטרה קלאסי, בעוד שהזאר מסוגל לשחק גם כקשר. העובדה שאין לו תפקיד מוגדר רק מבלבלת את המאמן ואותו וגורמת לו לחוסר ודאות סביב מקומו בקבוצה. סיבה שנייה היא התחרות המאוד קשה על ההרכב. ריבוי החלוצים ושחקני הקישור ההתקפי בקבוצה משאיר מעט מקום להזאר, שבצ'לסי היה הכוכב בהא הידיעה ועכשיו אפילו אין לו מקום מובטח בהרכב.

 

מומלץ שאם הדברים לא יסתדרו, הזאר יתחיל לחשוב לשוחח עם ריאל מדריד על השאלה. פ.ס.ז', דורטמונד, ברצלונה ואחרות יוכלו ליהנות מאוד מהכישורים הרבים שיש לו להציע. אם, לעומת זאת, בשארית השנה יזכיר הבלגי את הכדורגלן שהיה יורשם המיועד של מסי ורונאלדו, כדאי שבריאל יעשו חושבים לגבי העונה הבאה וההרכב שהם רוצים לראות, כמובן בהתאם לתוצאות בכל המסגרות. אולי יש מקום לשחרר מספר חלוצים ולתת להזאר את הבמה?

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים