שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

ככה נחזיר את הרמה לליגת העל / תוכן גולשים

כולם מדברים על הקטנת הליגה, אבל רק אם נגדיל אותה המאמנים יפסיקו לפחד ויתחילו לשחק כדורגל, והשחקנים הצעירים יתחילו לקבל הזדמנויות אמיתיות. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

עוד עונה לאט לאט מתקרבת לסיומה, והליגה שלנו הולכת משנה לשנה אחורה. הרבה אנשים שעובדים בתקשורת הספורט קוראים לצמצם את ליגת העל, ככה שרק הגדולות ישחקו בינן לבין עצמן בסופו של דבר, אבל מה שהם לא מבינים הוא שבסוף גם המשחקים האלה ישעממו את כולם. האוהדים יפסיקו להגיע למשחקים גדולים בכמויות, כי כל שבוע יהיה להם משחק כזה.

 

אני חושב שצריך לנהוג הפוך: להגדיל את ליגת העל. המאמנים יפסיקו לפחד ויתחילו לשחק כדורגל, וככה יפסיקו לפטר עשרות מאמנים כל שנה. השחקנים הצעירים (שחקני בית) יתחילו לקבל הזדמנויות אמיתיות, ולא יושאלו לאיזה קבוצה חסרת עניין בליגה הלאומית לפני שמתישהו יחזרו. שחקנים כמו רפאלוב, גולסה ויניב קטן לא היו מקבלים היום מקום בליגת העל ישר מהנוער. גם לא בטוח ששחקנים כמו בניון, ברקוביץ' ורביבו.

 

רוסתום מול אזולאי (צילום: אבי רוקח)
אשדוד נגד בני יהודה(צילום: אבי רוקח)

 

נכון, תהיה בטן גדולה יותר - אבל, ויש אבל גדול, הקבוצות האלה שפעם היינו אומרים שהלכו לים בינואר יתחילו לשלב שחקני בית כי אין עליהן את הלחץ לרדת ליגה והן איבדו עניין באליפות. הדבר גם יוריד מבעלי הבית את דרישות השכר הבלתי הגיוניות, כי כיום שחקנים שנתנו איזה גול וחצי כבר חושבים שהם כוכבים.

 

לסיכום, המלצה לאורן חסון, בתפקידך החדש כיו"ר ההתאחדות: קום ועשה מעשה, ותחזיר את הכדורגל הישראלי לימיו היפים עם הגדלת ליגת העל ל-16 קבוצות (בלב אני חושב שצריך 20, כמו בליגות הגדולות באירופה). תראה איך אנחנו לאט לאט נתקרב לכדורגל האירופי ולא נתרחק ממנו!

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רעננה מול נתניה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים