שתף קטע נבחר

ענד תליון מגן דוד והלהיב את הקהילה היהודית

ג'רי ג'אודי, כוכב פוטבול מכללות שצפוי להיבחר גבוה בדראפט ה-NFL, התייצב למסיבת עיתונאים עם הסמל היהודי, למרות שהוא נוצרי. אחד הגולשים: "מזמין אותך לסדר פסח"

אנשי התקשורת שהגיעו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) לאירוע הקומביין של דראפט ה-NFL באינדיאנפוליס, התפלאו לחזות בווייד רסיבר הצעיר ג'רי ג'אודי מתייצב למסיבת העיתונאים כשהוא עונד על צווארו תליון מגן דוד, זאת למרות שהוא כלל לא יהודי. הבחירה האופנתית המוזרה של כוכב אוניברסיטת אלבמה, שצפוי להיבחר בסיבוב הראשון של הדראפט באפריל, עוררה תמיהה, והוא ניסה להסביר אותה ולהתנצל מראש בפני מי שנפגע.

 

"שם המשפחה שלי הוא ג'אודי ויש אנשים שקוראים לי יהודי, אז פשוט לקחתי מגן דוד", אמר השחקן בן ה-20, שגם הבהיר שהוא אינו יהודי. לאחר שהיה מי שהביא לתשומת לבו של ג'אודי כי יתכן ויהיה בקרב הקהילה היהודית מישהו שייפגע מהשימוש שלו בסמל העממי שלה, התנצלות השחקן בטוויטר: "לא מדובר בחוסר כבוד לעם היהודי. אני מצטער אם יש אנשים שראו בתליון שלי משהו מתריס".

 

ג'רי ג'אודי  (צילום: רויטרס)
ג'אודי והתליון במסיבת העיתונאים(צילום: רויטרס)

 

הציוץ של ג'אודי דווקא זכה לפירגון מגולשים יהודים. ג'רמי ברגלאס, סטודנט מאוניברסיטת אלבמה, צייץ: "מר ג'אודי אל דאגה בנוגע לזה. אנחנו רואים בתליון שלך מחמאה גדולה. אנחנו, כמו שאר חברי העם שלנו פשוט שמחים על כך שמתחשבים בנו. למעשה, הייתי רוצה להזמין אותך לסדר פסח בבית ZBT (אחוות סטודנטים יהודים). סבתא שלי מבשלת צלי נהדר".

 

אירוע הקומביין באינדיאנפוליס הוא מוקד עליה לרגל של מיטב המועמדים לדראפט ה-NFL כחודש וחצי לקיומו. במהלך כמה ימים, נציגי קבוצות הליגה עורכים מפגשים עם השחקנים הצעירים שלצד ראיונות אישיים מתבקשים להציג את יכולותיהם הגופניות בריצה למרחקים קצרים, קפיצה לרוחק ולגובה, ומבחני כוח שונים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים