שתף קטע נבחר

הישראלים באבו דאבי נבדקו, אדאמס: "לא נדבקנו בקורונה"

אנשי קבוצת הרכיבה יזראל סטארט אפ ניישן עברו בדיקות במהלך הלילה והתברר כי איש מהם לא נושא את הנגיף. בעלי הקבוצה: "הכניסו לנו מחט לתוך האף ואצל כולם התקבלה תוצאה שלילית, בינתיים אסור לנו לעזוב את המלון"

 

אנחת רווחה בקבוצת הרכיבה הישראלית סטראט אפ ניישן, שנמצאת בהסגר באבו דאבי לאחר שהתגלה כי שני אנשי צוות איטלקים של אחת הקבוצות דבקו בוירוס הקורונה, דבר שגרם לביטול טור האמירויות. חברי הקבוצה נבדקו במהלך הלילה ואיש מהם לא נדבק בנגיף. 

 

במשלחת של הקבוצה הישראלית נכללים שבעה רוכבים, כולל הישראלי עומר גולדשטיין, הבעלים והמייסד סילבן אדמס, אנשי צוות מקצועי, מנהל התקשורת, ואיש וידאו.

 

אמירויות (צילום: פרטי)
נוף מבית המלון של הישראלים(צילום: פרטי)

 

בנוסף אליהם, אחד אחד מ-1000 הרוכבים, אנשי צוות וכל אנשי התקשורת, הנמצאים במלון הרשמי של התחרות, עברו גם הם בדיקות במהלך הלילה. הם התבקשו להישאר בחדרים ונאסר עליהם להגיע לארוחת הבוקר. כמו כן, גם לאף אחד שלא נכלל בין אורחי המלון לא התאפשר להיכנס למקום וחלק מהכתבים דיווחו שנרשמו מספר עימותים קטנים בעקבות זאת.

 

"אני נמצא בכלא מזהב", צחק אדמס בראיון מיוחד ל-ynet מאבו דאבי. "אנחנו נמצאים במלון פשוט מרהיב, שנמצא ממש על מסלול של פורמולה 1 וליד המרינה, אבל יש הגבלות שאסור לעזוב את המלון".

 

אמירויות (צילום: פרטי)
ניידת משטרה בבית המלון(צילום: פרטי)

 

- איך קיבלתם את החדשות בלילה על הקורונה? 

"שמעתי על זה דרך הוואטסאפ של הקבוצה. העבירו שם את ההודעה הרשמית של המארגנים, וידעתי כבר כשהלכתי לישון שהמרוץ מתבטל, אבל כשקמתי אמרו לנו להגיע ולבצע את הבדיקה. כל אחד הגיע לרופא. הכניסו לנו מחט לתוך האף ואז מיד התקבלה התוצאה השלילית אצל כולנו. הם הביאו לכולם מסיכה עם הוראות איך להתנהג, ואני מקווה שיתנו לנו לעזוב מחר, אבל בינתיים אנחנו אסירים. היו אורחים שרק נכנסו למלון ואירים שגרים כאן שפגשתי אתמול בערב, וגם להם לא נתנו ללכת ודרשו מהם לקחת חדר למלון במהלך הלילה. גם אותם בדקו בבוקר ושיחררו אותם".

 

היו כאלה שנדבקו?

"כרגע לא. אם מישהו ימצא חיובי הוא יצטרך להיות כאן במשך 14 ימים. הם מחזיקים בנו עכשיו כאן ואני לא יודע מה יהיה בהמשך. כנראה צריך עוד אישור של מעבדה שיגיע בהמשך, ואז אולי יתנו לנו להסתובב. אני יודע שיש רק שני איטלקים, שהגיעו איתנו מדובאי. הם אנשי צוות שהתגלה שהם נושאים את וירוס קורונה, וגם יודעים שהם הגיעו למירוץ עם הוירוס ולא נדבקו כאן. מה שמוזר זה שהם כבר הגיעו לאבו דאבי, לא הרגישו טוב ולקחו אותם להיבדק. הם לא היו איתנו בכלל במלון".

 

מישהו עדכן אתכם רשמית לגבי המצב?

"הם לא מדברים כל כך הרבה. יש משטרה מחוץ למלון. שולחים לנו כל הזמן הנחיות, לשטוף את הידיים לפני ארוחה ולא להוריד את המסכות ולגעת בפנים שלנו".

 

קלייר וויליאמס (צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו בכלום מזהב". אדמס(צילום: אורן אהרוני)

 

התכוננתם לזה בקבוצה? 

"לא דימיינו שדבר כזה יקרה, זה אירוע יוצא דופן. באנו לאיחוד האמירויות והיינו מאוד נרגשים לייצג את ישראל. ללבוש כאן את

המדים הכחולים לבנים זה משהו מבחינתנו שהוא פורץ דרך והתקבלנו בחמימות רבה. הרוכבים שלנו נעצרים ברחובות ומבקשים מהם חתימות. אנחנו מחלקים את הבקבוקים שלנו שעליהם כתובה המילה 'ישראל', ואפשר לראות על כך פרסומים בכל העולם. הם רוצים לשמור את המזכרות האלה. אנחנו שגרירים של המדינה ומראים לכולם שאנחנו כמו כולם. אני מקווה שיום אחד זה יהיה משהו רגיל ולא יוצא דופן". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
חברי קבוצת הרכיבה
צילום: AFP
מומלצים