שתף קטע נבחר

ב"ש הדהימה את הפועל ראשל"צ, דימונה ירדה

כדוריד: הפסד חמישי העונה לחבורה של מימון 23:18, העולה החדשה איבדה סיכוי להישאר. 26:28 למכבי ראשל"צ על אשדוד בקרב ענקיות

עוד עונה לא פשוטה עוברת על הפועל ראשון לציון. אחרי שלא זכתה בתואר בשנתיים האחרונות, נראה שגם ב-2019/20 הכיוון יהיה זהה. החבורה של עידן מימון הפסידה אחר הצהריים (שישי) בבית למ.כ באר שבע 23:18, והיא מדורגת רק במקום הרביעי בטבלה.

 

האדומים דווקא פתחו מצוין את ההתמודדות ועלו ל-1:6, אבל כבשו עד הסיום 12 שערים נוספים בלבד וספגו 22. אלדר שיקלושי נתן הצגה מול היריבה שהוא מכיר כ"כ טוב (גדל במכבי ראשל"צ) עם 20 עצירות ב-52 אחוזים. סטפן צ'יריץ' הוביל את ב"ש עם 8 שערים.

 

ב"ש הדהימה את ראשל"צ (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
ב"ש הדהימה את ראשל"צ(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

המפגש המרכזי של המחזור היה המנה הפותחת לגמר הגביע שייערך ב-17 במרץ, כאשר מוליכת הטבלה ומחזיקת הגביע מכבי ראשל"צ ניצחה את האלופה הפועל אשדוד 26:28. המארחת שלטה לאורך כל המשחק, והצליחה להדוף פעם אחר פעם ניסיונות קאמבק מצד שחקניו של אולג בוטנקו. קסם עמיאל נתן הצגה עם 7 שערים ב-100 אחוזים מהשדה. ירמי סידי היה יעיל כהרגלו עם חמישייה. ניבו לוי בלט אצל הדרומיים עם 8 שערים.

 

מ.כ חולון ממשיכה להיות ההפתעה של העונה. היום היא למעשה הורידה את מכבי דימונה ליגה אחרי שניצחה אותה בחוץ 22:31, והיא מדורגת במקום השני בטבלה. נדב ניזרי להט עם 10 שערים ופטריק אובינה הוסיף 5. לחולון מחכה מבחן גדול ביום שלישי מול הפועל ראשל"צ. דימונה, עדיין בלי נקודה העונה, כבר לא יכולה להישאר בליגה למרות שנותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה הסדירה.

 

ניבו לוי (צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)
ניבו לוי(צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)

 

א.ס רמת השרון, שמאמנה ניקולה מקסימוביץ' התפטר מוקדם יותר השבוע, ניצחה בחוץ את מכבי קריית מוצקין 28:33. דור רוסו אימן זמנית את הקבוצה. דניאל שקלים הוביל עם 8 שערים. עירוני רחובות ניצחה בחוץ את א.כ נס ציונה בדרבי האיזורי - 20:28 - ועלתה על חשבונה למקום השמיני בטבלה. במשחק נוסף, בני הרצליה ניצחה 32:33 את הפועל קריית אונו, עלתה על חשבונה למקום ה-10, והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
ב"ש מול ראשל"צ
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים