שתף קטע נבחר

בשישי: הדרבי של ראשל"צ בכדוריד

רגע לפני גמר הגביע, הצהובים יקוו לרשום ניצחון רביעי העונה על האדומים. הגרלה קשה לנבחרת הנוער באליפות אירופה

העונה ראשון לציון צהובה. שלושה משחקים נערכו בין מכבי להפועל ב-2019/29, ובכולם קבוצתו של ג'ו מתתיה ניצחה. גם למפגש מחר (שישי, 15:00) בסיבוב השני של הליגה יגיעו הצהובים כפייבוריטים ברורים נוכח היכולת של שני הצדדים.

 

מכבי לא הפסידה ב-15 משחקיה האחרונים (14 ניצחונות ותיקו אחד), הפועל הפסידה 4 מ-5, ונראית רע מאוד. עבור מכבי זו תהיה הכנה מצוינת לגמר גביע המדינה בעוד פחות משבועיים נגד הפועל אשדוד. הפסד של הפועל עשוי להוריד אותה למקום החמישי בטבלה.

 

קלדרון עוצר את גררה (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
גררה וקלדרון. קרב מרתק בין המרכזים(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

משחק מסקרן נוסף יהיה בין עירוני רחובות למ.כ חולון (16:00). המארחת עומדת על רצף של שלושה ניצחונות, והיא פוגשת את הקבוצה המפתיעה של הליגה, שמדורגת במקום השני כנגד כל הציפיות.

 

שאר משחקי המחזור: מכבי דימונה – הפועל קריית אונו (14:00), מכבי קריית מוצקין – מ.כ באר שבע (15:00), בני הרצליה – הפועל אשדוד (15:00) א.כ נס ציונה – א.ס רמת השרון (16:00).

 

אסף לוי (צילום: אבי מועלם)
אסף לוי. בכורה מחודשת כמאמן רמה"ש(צילום: אבי מועלם)

 

אליפות אירופה: הנוער עם ספרד ושבדיה

נבחרת הנוער של ישראל הוגרלה בצהריים לבית 2 באליפות אירופה שתתקיים באוגוסט בסלובניה. יחד עם הישראלים בבית - שבדיה, ספרד והונגריה. "זו כמובן הגרלה קשה מאוד", אמר מאמן הנבחרת, דביר גולדשטיין. "אבל אנחנו נתכונן ונעשה את המיטב כדי להגיע למטרות שלנו. שבדיה סיימה באליפות אירופה הפתוחה עד גיל 17 במקום השני. את ספרד פגשנו והיא ניצחה אותנו, והונגריה היא נבחרת חזקה מאוד. מצד שני, כל הנבחרות באליפות אירופה חזקות ואיכותיות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
שי נתן, ולדי קופמן
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים