שתף קטע נבחר

כדוריד: המשחק רמה"ש - דימונה הופסק

הפסקת חשמל באזור השרון גרמה להפסקת המשחק במחזור ה-20 בליגה. דן טפר האריך את החוזה בצרפת. נשים: ניצחון למכבי ראשל"צ בדרבי

משבר הקורונה מקשה גם על הכדוריד הישראלי. המחזור ה-20 בליגת העל נפתח הערב (ה') כאשר א.ס רמה"ש התמודדה מול מכבי דימונה. היא הוליכה 16:26 במחצית, אבל המשחק הופסק בגלל הפסקת חשמל באזור השרון. משחק נוסף הופסק בליגת הנשים, במסגרת המחזור ה-17 בין בנות הרצליה למ.כ חולון - גם כן בגלל הפסקת חשמל.

 

המחזור ה-20 יימשך מחר ללא קהל בשל הוראות משרד הבריאות ובמרכזו תארח השנייה בטבלה מ.כ חולון את המוליכה מכבי ראשון לציון (15:00, שידור ישיר בערוץ הספורט). שתי נקודות מפרידות בין השתיים, שסיימו בסיבוב הראשון ב-30:30 את המפגש ביניהן. האלופה הפועל אשדוד תארח את א.כ נס ציונה (15:00).

 

 

עץ נפל בכפר סבא בעקבות הרוחות החזקות (צילום: שמוליק דודפור)
הסערה בשרון גרמה להפסקת חשמל(צילום: שמוליק דודפור)

אסף לוי (צילום: אבי מועלם)
מאמן רמת השרון, אסף לוי(צילום: אבי מועלם)

 

מ.כ באר שבע תארח את בני הרצליה (14:00). הפועל ראשל"צ שירדה למקום החמישי אחרי ההפסד בדרבי בשבוע שעבר תארח את מכבי קרית מוצקין (16:00). הפועל קרית אונו תארח את עירוני רחובות (16:00). 

 

הערב נערך הדרבי של ליגת הנשים בו ניצחה מכבי ראשון לציון 27:34 (11:19) את הפועל ראשון לציון בבית מכבי. גם המשחק הזה נערך ללא קהל. במכבי הצטיינו גבריאלה פסואה (8 שערים) ונלי אמינוב בהגנה. הפועל ומכבי ראשל"צ יפגשו ב-24 בחודש בגמר גביע המדינה שייערך ב"גן נחום". מכבי הארזים ר"ג ניצחה את נס ציונה 12:51. כל משחקי ליגות הנוער והילדים שהיו אמורים להתקיים נדחו.

 

גבריאלה פסואה ממכבי ראשל
גבריאלה פסואה ממכבי ראשל"צ בדרך לשער(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

שארבור הצרפתית האריכה בעונה נוספת את חוזהו של שוער נבחרת ישראל, דן טפר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמרי רוזנבליט, א.ס רמת השרון
גיל פומרנץ, רמה"ש
צילום: עמרי רוזנבליט, א.ס רמת השרון
מומלצים