שתף קטע נבחר

ללא קהל: ג'אד טראמפ שבר שיא היסטורי

אלוף העולם בסנוקר זכה בטורניר גיברלטר והפך לשחקן הראשון שזוכה בשישה תארי דירוג בעונה אחת

בניגוד לרוב ענפי הספורט שיצאו להשבתה בגלל מגפת הקורונה, סבב הסנוקר ממשיך להיות פעיל ואפילו נרשם בו אתמול (א') שיא היסטורי. אלוף העולם ג'אד טראמפ הפך להיות השחקן הראשון שזוכה בשישה תארי דירוג בעונה אחרת אחרי שניצח 3:4 בגמר אליפות גיברלטר את קיירן ווילסון. המשחקים בגיברלטר תוכננו להיערך תחילה מול קהל של 100 צופים לכל היותר, אך בסופו של דבר ההנחיות הוחמרו - והמשחקים נערכו ללא קהל בכלל.

 

הצופים שלא יכלו להגיע החמיצו התמודדות איכותית בין שניים מהשחקנים הצעירים הטובים בעולם. זה נפתח בשלושה סנצ'ריז ברציפות של שני השחקנים כולל ברייק 144 מרהיב של טראמפ. במשחקון השביעי והאחרון במצב של 3:3 במשחקונים, טראמפ עלה ל-0:52 לפני שהחמיץ כדור שחור. אחרי קרב הגנתי, ווילסון ניסה להטביע כדור אדום אבל החמיץ וטראמפ ניצל זאת כדי לנקות את השולחן ולנצח במשחק ובטורניר כולו.

 

ג'אד טראמפ (צילום: גטי אימג'ס)
ג'אד טראמפ. שישה תארי דירוג העונה(צילום: גטי אימג'ס)

 

"זה הישג מדהים עבורי, משהו שאף אחד לא מעשה מעולם", אמר טראמפ שזכה בתגמול כספי גבוה במיוחד על ההישג האחרון. מלבד 50 אלף פאונד על הזכייה בטורניר, הוא זכה ב-5,000 נוספים על הברייק הגבוה בתחרות - אבל הפרס הגדול באמת הוא 150 אלף פאונד שקיבל כבונוס על היותו השחקן המצטיין של ארבעת הטורנירים שנערכו בחסות BetVictor.

 

התואר הנוכחי הוא ה-17 בקריירה של טראמפ, מה שמציב אותו במקום השביעי בכל הזמנים בצוותא עם מארק סלבי.

 

עונת הסנוקר תימשך מחר עם אליפות הסבב, טורניר יוקרתי בהשתתפות שמונת השחקנים שצברו הכי הרבה ניקוד העונה ביניהם כמובן טראמפ. אליפות העולם מתוכננת להיפתח ב-18 באפריל אך נכון לעכשיו לא ידוע באיזו מתכונת היא תיערך נוכח משבר הקורונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ג'אד טראמפ
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים