שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הפתרון לספורט בטלוויזיה: גיימינג / תוכן גולשים

אחרי שנשארנו בלי דרך לספק את יצר הצפייה באירועים ספורטיביים, הגיע הזמן לשידורי תכני ספורט דיגיטלי בערוצי הספורט. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות השאירו את כולנו ללא מענה: ליגת האלופות נעצרה, היורוליג וה-NBA הוקפאו ואפילו ליגת העל בכדורגל הופסקה עד להודעה חדשה. וכך נשארנו בלי דרך לספק את יצר הצפייה באירועים ספורטיביים.

 

חלקנו מחזיקים קונסולה או מחשב גיימינג חזק, וביום רגיל זה יכול להיות פתרון מצויין ופשוט: להדליק את הסוני ולהרביץ טורניר אונליין ב-NBA 2K או לשחק עם חבר מהעבודה ב-FIFA. מצב זה מעלה הרבה בעיות: הראשונה נוגעת לזה שעכשיו שאין גנים ובתי ספר והילדים משתלטים על הטלוויזיה. בעיה נוספת היא הידיים התפוסות שאינן יכולות להחזיק את השלט המיועד, או התפיסה הרווחת אצל בני/בנות הזוג שמשחק הוא בזבוז זמן מוחלט ויכולנו לעשות דברים אחרים בזמן הזה.

 

נבחרת ישראל בגיימינג (צילום: שלומי בן עטר)
נבחרת ישראל בגיימינג(צילום: שלומי בן עטר)

 

הפתרון: שידורי תכני ספורט דיגיטלי בערוצי הספורט. בשנים האחרונות נערכים טורנירים בינלאומיים רבים בשני המשחקים הפופולריים ביותר: NBA 2K ו-FIFA. טורנירים אלו מוקלטים או מועברים בשידור חי על בסיס הפלטפורמה של המשחק ומקבלים אחוזי רייטינג יפים. זה הרגע לחשוף אירועים אלו לקהל הרחב ולשדר אותם כמו כל שידור ספורט. בתהליך כזה לאט לאט יתחברו הצופים לשחקן אחד או לקבוצת שחקנים, ויצר התחרות והאהדה יושיב אותנו שוב ושוב מול הטלוויזיה כדי לקבל את מנת הספורט היומית שלנו. השלב הבא יהיה שידור משחקים ישירים ותחרויות בין שחקני נבחרת ה E-LEAGUE הישראלית או הקבוצות השונות.

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים