שתף קטע נבחר

יו"ר האיגוד: "בלי זרים". ההנהלה: "אין לך סמכות"

שוב בלגן בכדוריד: טל לביא שלח מכתב לחברי ההנהלה בניסיון להפוך את הליגה על טהרת הישראלים, אבל המהלך לא צפוי לעבור

משבר הקורונה השפיע קשות גם על הכדוריד הישראלי. הליגה נעצרה וככל הנראה לא תימשך העונה, השחקנים והמאמנים הזרים כבר חזרו הביתה וכל עובדי איגוד הכדוריד יצאו לחופשה ללא תשלום. במכתב שהעביר היום (חמישי) יו"ר האיגוד טל לביא לחברי ההנהלה הוא קורא להם ללכת איתו ולהביא לשינוי משמעותי בליגה בעונה הבאה.

 

בעקבות המשבר הכלכלי שפוקד את המדינה, שצפוי להימשך בחודשים הקרובים, אם לא יותר מכך, לביא יזם רעיון לכדוריד ללא זרים (שחקנים ומאמנים) כדי לתמוך בתוצרת המקומית.

 

נמצא בבעיה. לביא (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
נמצא בבעיה. לביא(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

יש לציין כי בעונה הנוכחית כל קבוצה יכולה הייתה להחתים עד שלושה זרים, כך שמדובר בצעד דרסטי. ההצעה היא גם לליגת הנשים ולליגות הנוער (בנוגע למאמנים זרים).

 

במכתב ששלח לביא לחברי ההנהלה הוא כתב שההצעה שלו תובא לדיון והצבעה בישיבה הבאה, הבעיה היא שלא ברור מתי היא תהיה בעקבות האיסור על התקהלות של יותר מחמישה אנשים.

 

אבל מועד הישיבה הוא הבעיה האחרונה של לביא. כשחברי ההנהלה קיבלו את המכתב שלו הם רתחו. לביא הוא אמנם יו"ר האיגוד, אבל בפועל כמעט ולא מגיע לישיבות בעקבות סכסוך משפטי בו הוא נמצא עם רוב החברים. כך למשל לישיבה האחרונה הוא הגיע רבע שבע לפני סיומה, ישב מאחור ולא דיבר, עפ"י חברי הנהלה שנכחו בה.

 

"מדובר בהצעה הזויה, טל לביא לא מוסמך להחליט על שום דבר. הוא יו"ר רק בתואר. בקרוב היועץ המשפטי של האיגוד יוציא לו מכתב תגובה בנושא", אמר אחד מחברי ההנהלה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
טל לביא
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים