שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הווירוס שהרס לנו הכל / תוכן גולשים

הקורונה גורמת לי להתגעגע לצעקות של אבא שלי על הטלוויזיה, וגם לענף אחד נפלא שמצליח בישראל ורובכם לא שמים אליו לב. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

לכל מקום הגיעה הקורונה, גם לספורט. אז נכון, אני יודעת שבגלל משבר הקורונה כולם מתגעגעים לכדורגל, זה הספורט האהוב על הישראלים, גם אם אנחנו לא הכי טובים בו. מאז שאני קטנה הטלוויזיה פתוחה אצלנו בבית על משחקים, יחד עם אבא שמחובר לספה בסלון, עסקת חבילה שכזו. אך אם לומר את האמת, אני ציפיתי לאולימפיאדה. 

 

אני אוהבת לראות את סוגי הספורט השונים, כל מיני ענפים שלא ידעתי בכלל שקיימים. הדבר שאני הכי אוהבת באולימפיאדה זה את השחייה האמנותית. כן, לא הספורט האהוב ביותר בעולם, אני יודעת. הייתי 10 שנים בחוג, אז אני קצת משוחדת ויש לי חברות עד היום שמתאמנות יום יום, ואם היה אפשרי אז גם 24 שעות ביממה. כבודו של הכדורגל הישראלי במקומו מונח, אבל ענף השחייה האמנותית מפותח מאוד בארץ. בטח לא ידעתם את זה כי זה הרבה פחות מעניין לסקר, אבל הן מביאות תוצאות יפות מאוד ומגיעות להישגים גבוהים. בגלל המצב הן כרגע כולן בבידוד ומתאמנות מהבית כמו ספורטאים רבים.

נבחרת ישראל (צילום: AP)
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית(צילום: AP)

 

אני יודעת שזה לא כדורגל, אין את הלחץ והאקשן הזה שנשאבים אליו, ההחטאה או צעקות הגול של הפרשנים, התלהבות ושירי האוהדים. זה לא נערץ באותה המידה ואין שם חסויות וסופרסטארים. מה שכן, הספורט הזה הוא ריקוד, סימטריה מושלמת והחשוב ביותר שיש שם אחדות קבוצתית שאם נחשוב על זה, זה משהו שלא יזיק לנו עכשיו.

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים