שתף קטע נבחר

אריאל הרוש: "עוד לא פגשתי את הבת שלי"

בלעדי: שוער ספרטה רוטרדם חזר מהולנד ישר לבידוד בישראל, אבל עדיין לא ראה את בתו הבכורה שנולדה לפני שבועיים: "קושי שאי אפשר להסביר במילים. סרטוני הווידאו מאוד מקלים עליי. עוד ארבעה ימים זה יסתיים ואז אחבק אותה בלי הפסקה"

 

יום שישי לפני שבועיים בדיוק, לימאי, אשתו של אריאל הרוש כרעה ללדת בביה"ח הדסה עין כרם. שוער נבחרת ישראל וספרטה רוטרדם צפה בלידה בשידור חי בסקייפ והתרגש עד דמעות. הרוש, שראה איך נגיף הקורונה מתפרץ בהולנד הזמין טיסה לארץ, וביום שני לפני שבוע וחצי נחת היישר לבידוד בירושלים. כבר 11 ימים שהוא נמצא בבידוד ועדיין לא חיבק את בתו הבכורה, שכבר קיבלה את השם אלה-לי.

 

בראיון בלעדי ל-ynet ספורט מספר השוער על הימים הלא פשוטים, הרצון לחבק ולנשק את בתו הבכורה ואת אשתו, ויחד עם זאת מבהיר שלא חשב לרגע לצאת מהבידוד ולסכן את משפחתו והסביבה.

 

הפועל באר שבע מאוכזבת (צילום: ראובן שוורץ)
"מעדיף להמשיך באירופה". אריאל הרוש בהפועל באר שבע(צילום: ראובן שוורץ)

 

מתי הגעת לארץ?

"לפני שבוע וחצי הגעתי לארץ היישר מהולנד ואני נמצא בבידוד. האמת שזה לא הכי פשוט שיש, די משעמם. אבל אתם יודעים, הגישה זה הדבר הכי חשוב. אם אבוא בגישה של 'משעמם ואין מה לעשות, ואיזה באסה', אז יעבור ככה. אני לוקח את הבאסה בסבבה".

 

מה אתה עושה כל היום בבידוד?

"באתי בגישה חיובית. אני מתאמן כל יום שעה וחצי - שעתיים, עושה את המקסימום להזיז את הגוף. אני מתפלל כל בוקר, קורא הרבה תהילים. וגם משחק בסוני עם חברים בלייב וככה מעביר את הזמן".

 

אשתך ילדה לפני שבועיים במזל טוב, עדיין לא פגשת את הבת שלך.

"נכון, אשתי ילדה לפני שבועיים ולצערי עדיין לא ראיתי את הילדה שלי פנים אל פנים אלא רק בשיחות וידאו. צריך קצת סבלנות ונעבור את זה כולנו. אני מחכה לרגע שאסיים את הבידוד ואראה את הבת שלי. זה קושי שאי אפשר להסביר במילים, לידה זו חוויה מאוד עצמתית ומרגשת, זה משהו מאוד קשה. ידעתי שאני לא הולך לראות אותה שבועיים ולא רציתי להכנס לדכאונות. סרטוני הווידאו מאוד מקלים עליי. עוד ארבעה ימים זה יסתיים ואז אחבק אותן בלי הפסקה".

 

הרוש חוגג (צילום: Getty Images)
הרוש חוגג. "בספרטה הולך מצוין"(צילום: Getty Images)
 

 

לא עבר לך בראש "לשבור את הכלים" ולצאת לראות את הילדה?

"למרות שאני מת לראות אותה, ממש -מש לא. לא הייתי מסכן את הבת שלי, את אשתי ואת האנשים שבסביבה. כל עוד זה מסכן בריאות לא אעשה את זה. אני פונה לכל עם ישראל, תשארו בבית כמה שצריך. אנחנו רואים מה קורה במדינות אחרות בעולם ואנחנו לא רוצים להגיע לזה. בעזרת השם ניגאל מהקורונה בקרוב".

 

יש לך דרך לשמור על כושר? מכשירים וציוד?

"קניתי כמה משקולות, כדור כוח ומזרן פילאטיס. אני עושה תרגילים שמאמני כושר ששולחים לי".

 

איך הולך לך בספרטה רוטרדם?

"הולך לי מצוין. היה אמור להיות לנו משחק מול פיינורד, כשראיתי שהליגה עומדת להיעצר החלטתי לחזור. מאוד נהנתי שם והיה לי כיף , אני מקווה שהליגה תחודש".

 

אריאל הרוש באימון הנבחרת (צילום: עוז מועלם)
"יכול להיות שזה לטובה". הרוש בנבחרת(צילום: עוז מועלם)

 

בסוף העונה את חוזר לב"ש, שמח או מעדיף להישאר בחו"ל?

"בגדול אני מושאל, אני עדיין לא יודע מה הולך לקרות. הקורונה עלולה לשנות הרבה תוכניות, כשנסיים שם נראה מה יהיה עם ב"ש. בספרטה מאוד נהנתי ואני מעדיף להמשיך באירופה מאשר לחזור לארץ".

 

חושב שהדחיה של משחק הנבחרת יכולה להזיק או להועיל?

"אי אפשר לדעת, זה בדיעבד. נכון שהיו לנו הרבה שחקנים פצועים, נקווה שכשהמשחק יתקיים נבוא עם שחקנים בריאים ובכושר ויכול להיות שזה יצא לטובה".

 

מה עוד היית רוצה להשיג בקריירה שלך?

"את האמת, בתחילת הקריירה תכננתי כל כך הרבה דברים ולא הכל יצא. אני זורם עם מה שקורה ולא מתכנן יותר מדי רחוק, רוצה לסיים את העונה הזו כמו שצריך".

 

אם יחליטו שליגת העל לא תחודש, לדעתך צריך להכריז על אלופה?

"השנה הולכת להיות שנה שלא הייתה ולא תהיה בהיסטוריה. המצב צפוף, מאוד קשה לקבל החלטות כאלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים