שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הכדורגל הישראלי חייב להחזיר לחברה

השחקנים שמרוויחים כסף גדול לא תורמים דבר למאמץ הקורונה, וגם מרבית הבעלים, אלו שמקבלים הטבות מס מהמדינה. איפה אתם? גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

מנסה, באמת שמנסה. המוח לא מצליח להבין. נכון, הסכומים הם לא אותם סכומים. אבל למיטב ידיעתי, אף אחד מכדורגלני ארצנו לא נרתם לטובת הכלל. אני לא מדבר על הקבוצות הקטנות: איפה כל השחקנים שמרוויחים יפה כל חודש? מה עם איזו תרומה לבתי חולים, לקשיי יום, למפעלי הזנה, לרכישת ציוד רפואי או מיגון לרופאים?

 

לריב עם אלונה יודעים, להתווכח עם הניסנובים יודעים. מכבי חיפה היא היחידה שהגיעה להסכם זמני ותרמה חלק קטן (מדי) לחברה. ובאמת, אלו לא רק השחקנים: אותם בעלים שמקבלים מהמדינה הטבות מס מופלגות על זרים לא יודעים להחזיר שצריך. רונאלדו ומסי תורמים , אפילו שחקן שמרוויח "רק" 60 אלף ליש"ט בליברפול (רוברטסון) תורם אלפים לצוותים בסקוטלנד, ועוד עשה את זה בעילום שם עד שהדבר התגלה.

 

אנדי רוברטסון (צילום: AP)
אנדי רוברטסון(צילום: AP)

 

למען גילוי נאות, אני מנוי כסף של מכבי חיפה, אך את הכדורגל שאני רואה ואוהב כל כך הרבה שנים בארצנו אני כבר לא אראה באותה עין, כי האכזבה גדולה. לא מהפוזה שלהם, מהנפש שלהם. כדורגלני ארצנו, היכן אתם בשעה זאת?!

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים