שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

אלונה, השארת אותנו לבד / תוכן גולשים

ממש לא מצדד בהתנהגות השחקנים, אבל אני ו־12 אלף המנויים של הפועל באר שבע נשארנו לבד בתקופה שבה יהיה קשה למצוא בעלים חדשים. חבל שדווקא ברקת מכולם ויתרה מהר מדי. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

אמנם אני אוהד מושבע של הפועל באר שבע מגיל שנתיים, אבל אנסה להסתכל על התמונה הכוללת ולהבין את המהלך של אלונה ברקת. ראשית, אני רוצה להודות לאלונה על הנתינה והעשייה בעשור האחרון, בזכותך הפועל באר שבע הגיעה לגבהים חדשים, 3 אליפויות, הישגים אדירים באירופה ורגעי אושר לקהל האוהדים שעוד נזכור ונספר לנכדים.

 

אבל בשנה וחצי האחרונות הכתובת הייתה על הקיר. זה החל ב"פלירטוט" הראשוני עם מפלגת ימינה/הבית היהודי/מפד"ל או השד יודע מה היה שם המפלגה של שקד ובנט בזמנו, והכוונה להיכנס לפוליטיקה. כבר אז היה ברור שאלונה מחפשת נקודת יציאה נוחה.

 

ברקת (צילום: הרצל יוסף)
ברקת(צילום: הרצל יוסף)

 

לצערה ולשמחתנו האוהדים זה לא הסתייע, ומפלגתה לא עברה את אחוז החסימה, אבל היה לי ברור שזה לא אקורד הסיום מבחינת אלונה. היה לי ברור שהכניסה לחיים הפוליטיים עוד תגיע בקרוב ואפילו אסי רחמים התייחס לכך בראיון שהתקיים בתקופה האחרונה.

 

הפועל באר שבע חוותה אין ספור משברים בשנתיים האחרונות, מאובדן האליפות, עזיבת טוני ווקאמה, האירוע הלבבי של אליניב ברדה ופרישתו, פרשת שיר צדק, הסיבוך בניתוח של מאור מליקסון ופרישתו מאוחר יותר ולבסוף פיטוריו הבלתי נמנעים של ברק בכר (ואולי שכחתי עוד כמה פרשיות) ומכל אלה ידעה אלונה ברקת לצאת מחוזקת ולהוביל את הקבוצה לדרך חדשה, אך ראו זה פלא, לא הפעם!!!

 

אז נכון שהמשבר הנוכחי הוא משבר בלתי צפוי וקשה במיוחד, נכון שכרגע רב הנסתר על הגלוי ואין לדעת מתי הקבוצה תחזור לשחק כדורגל ונכון שתהיה פגיעה קשה במועדון, אבל זה לא מה שיכול לשבור את הגברת הראשונה של הדרום, דווקא ברגעים כאלה הוכחת לנו שאת מתעלה ומוצאת פתרונות. אז איך את הראשונה שנשברת? איך מנהיגה יכולה לעזוב במשבר קיצון כלל עולמי שכזה ארגון שמהווה עוגן מרכזי בחייהם של עשרות אלפים הנמצאים ממילא בחוסר וודאות בריאותי וכלכלי?

 

יעקב שחר לא שבר את הכלים, גם לא איזי שרצקי, לא משה חוגג וגם לא ברק אברמוב (שעסקיו סופגים כעת מהלומה קשה), אז דווקא אלונה לא מצליחה להגיע לעמק השווה עם השחקנים ולמצוא פתרון שיוביל את הקבוצה ליציאה מבוקרת מהמשבר? יכול להיות שבאוגוסט תיפתח עונת הכדורגל והדברים יחזרו לסדרם?

 

ואני לא מצדד בשחקנים ששכרו עורך דין מטעמם שייצג אותם במו"מ מול אלונה בנוגע לקיצוץ, ברור שיש להם חלק גדול במשבר. אבל, לדעתי, אלונה ברקת חיפשה הזדמנות לצאת מהבעלות בקבוצה ו"להפיל" את ההחלטה על השחקנים. אם אלונה באמת הייתה רוצה להמשיך ולהחזיק במועדון היא הייתה מוצאת את דרך המלך! אבל היא ויתרה מהר מדי. צר לי ואין לי מושג איך ממשיכים מפה הלאה. אני, חבריי וכל 12 אלף המנויים בטרנר נשארנו לבד ובתקופה שבה שיהיה קשה מאוד למצוא מחליף ראוי.

 

נקווה לימים טובים יותר ובטוח שהמועדון ישרוד את המשבר הנוכחי, כי זה החיים שלנו!!!

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלונה ברקת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים