שתף קטע נבחר

אלופת העולם בשחייה: "נדבקתי בקורונה"

דקה אחרי דקה: בוגלרקה קופאש בת ה-26 היא הספורטאית ההונגרייה הראשונה שנודע כי נדבקה בנגיף: "מרגישה בסדר גמור". ציבונה זאגרב שיחררה את כל הקבוצה. נשיא מארסיי לשעבר דיוף נפטר מהמחלה

12:30: כדורסלן העבר יאו מינג יצא בראש משלחת של התאחדות הכדורסל הסינית כדי לתרום דם בסיוע למאבק בקורונה. מינג, אם חשבתם אחרת, תרם את הכמות הגדולה ביותר עם 40 מיליליטר.

 

11:36: קבוצת הכדורסל ציבונה זאגרב שיחררה את כל אנשי הצוות, כולל שחקנים, צוות האימון, פיזיותרפיסטים וגם מזכירות. המנכ"ל דומאגוז' צ'בלוביץ' הסביר כי המהלך הזה הוא זמני והמועדון יחזור לפעילות כשהמגיפה תחלוף.

 

יאו מינג  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יאו מינג (צילום: AFP)

 

09:00: השחיינית ההונגרייה בוגלרקה קופאש, אלופת העולם במשחה ל-200 מטר פרפר, הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה בסרטון שבדיקה שעברה להידבקות בקורונה חזרה חיובית. הספורטאית בת ה-26 סיפרה שהיא במצב טוב וצריכה להישאר בהסגר בבית למשך שבועיים. בהמשך היום התברר כי שמונה שחיינים נוספים ששהו איתה במחנה האימון נדבקו.

 

בוגלרקה קופאש (צילום: AP)
קופאש לאחר הזכייה באליפות העולם. "אין סימפטומים"(צילום: AP)

 

קופאש היא הספורטאית ההונגרייה הראשונה שנודע כי היא נושאת את הנגיף. לדבריה כל השחיינים נבדקו לפני שהמשיכו להתאמן ורק אלה שנמצאו שליליים הורשו לחזור לבריכת השחייה כדי למנוע זיהומים נוספים. "נכון לעכשיו אני מרגישה בסדר גמור ולא שמתי לב לתסמינים כלשהם", סיפרה. (אורן אהרוני)

  

02:00 - שחקנה של בוסטון מרקוס סמארט, שהחלים רק לפני יומיים מקורונה, הודיע כי יתרום דם לצורכי מחקר.

 

00:00 - נשיא מארסיי לשעבר פאפא דיוף נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בקורונה.

 

 


פורסם לראשונה 01/04/2020 10:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים