שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

אלונה, באר שבע זקוקה לך / תוכן גולשים

לא רק הקבוצה תלויה בך, כל העיר צריכה אותך. בזכותך אנחנו על המפה. בזכותך ילדים קטנים משכונה ד' לא מתביישים להגיד שהם מבאר שבע. אלונה, אנחנו אוהבים אותך, תישארי. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

אלונה היקרה, אין בפי מילים לתאר את הרגשת המועקה שנוצרה אצלנו, האוהדים, בעקבות הפרסומים בתקשורת על עזיבת המועדון שיקר לליבנו.

 

ב-2007, כשהגעת למועדון ידענו אני וחבריי לשער 2 בווסרמיל, שמה שהיה הוא לא מה שיהיה ושאיתך נצליח להגיע להישגים גדולים. אז ההתחלה לא הייתה מזהירה, אבל אנחנו האוהדים תמיד האמנו בך וידענו שמועדון הפועל באר שבע עוד יחזור לקידמת הבמה בזכותך. היינו אוהדים מתוסכלים שבמפגשים עם הגדולות היינו מפסידים כבר בצומת קסטינה.

 

אלונה ברקת (צילום: ראובן שוורץ)
אלונה ברקת(צילום: ראובן שוורץ)

 

את אלונה תמיד האמנת, ראית את הפוטנציאל האדיר שיש בעיר הנפלאה הזאת שצמאה להצלחות. ואז זה קרה, אחרי שנתיים שבהן היינו קרובים לקחת תארים עם אלישע לוי ואחרי ההשפלה בגביע המדינה, את החלטת ש־40 שנה במדבר זה מספיק. הבאת אלינו את טובי השחקנים, מאמן שאפתן וצוות מקצועי מצוין אשר סחף אותנו ל-3 עונות מדהימות, שבהן כל קבוצה שהייתה מגיעה לטרנר (כולל מכבי תל אביב) הייתה מפסידה כבר בצומת קסטינה. הבאת לנו גאווה ושמחה לעיר. תמיד שרנו לך ביציע בהמון אהבה וכבוד אין סופי. אז בבקשה אלונה, תישארי.

 

לא רק הקבוצה זקוקה לך, כל העיר זקוקה לך. בזכותך באר שבע על המפה, הכדורגל מחבר בין התושבים. כל אירופה מכירה אותנו בזכותך. לקחת קבוצה אנונימית והפכת אותנו לאימפריה בקנה מידה ישראלי. היום ילדים משכונה ד' לא מתביישים להגיד שהם מבאר שבע בזכות תרומתך הגדולה. אלונה, אנחנו אוהבים אותך, תישארי.

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלונה ברקת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים