שתף קטע נבחר

מושל פלורידה החליט: "ה-WWE עסק חיוני"

בזמן שמרבית העסקים במדינה נסגרו דווקא לארגון ההיאבקות הבידורי הותר להמשיך לפעול כרגיל ממתחם האימונים שלו באורלנדו

ה-WWE הוא מוצר בידורי, המילה "entertainment" אפילו נמצאת בראשי התיבות שלו. למרות זאת, זה לא מנע ממדינת פלורידה להכריז על הארגון כעסק חיוני ולאפשר לו להמשיך לפעול כרגיל, בזמן שמרבית העסקים האחרים במדינה נסגרו כחלק מהצעדים במלחמה כנגד הקורונה.

 

ההצגה חייבת להימשך: הכאוס מאחורי רסלמניה 36

 

ג'רי דמינגס, ראש עיריית אורנג' קאונטי, שבשטחה נמצא המתחם ממנו פועל ארגון ההיאבקות, נשאל מדוע לארגון מותר להמשיך לצלם כרגיל בעוד כאמור מרבית העסקים באזור נדרשו לסגור וסיפק תשובה מעט מפתיעה בכנותה: "במקור הם לא הוגדרו כחיוניים, אבל לאחר שיחות שערכו עם משרדו של מושל פלורידה הוחלט לשנות את ההחלטה ולאפשר להם להמשיך לפעול". דמינגס לא הרחיב בנוגע לסיבות שהובילו לשינוי ההחלטה.

 

WWE (צילום: AP)
WWE.עסק חיוני לפי מדינת פלורידה(צילום: AP)
 

 

ההחלטה מעניקה למעשה סוג של פתח גם לענפי ספורט אחרים לפעול בפלורידה. כתב של רשת ESPN בדק את הנושא ובשיחה עם משרד המושל נאמר לו שהוחלט לאשר ל-WWE לפעול משום שהם

"חיוניים לכלכלת פלורידה". כשנשאלו האם יתירו גם ל-UFC לערוך אירוע בשטחם ענו: "ההחלטה לא נוגעת לענף ספורט ספציפי, כל עוד הוא מתקיים בקום סגור וללא גישה לקהל הרחב".

 

מאז התפרץ הנגיף, ה-WWE מקיים את התוכניות השבועיות שלו ממתחם האימונים שנמצא כאמור באורלנדו. גם אירוע רסלמניה התקיים שם ופעם הראשונה אי פעם שודר ללא קהל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים