שתף קטע נבחר

בגיל 40: יואב נאמן הודיע על פרישה מכדוריד

אחרי 23 שנות קריירה, הסמל של מכבי ראשל"צ תולה את הנעליים: "עונה נוספת לא על הפרק"

כשמדברים על כדוריד ישראלי השם הראשון שעולה הוא כמובן עידן מימון, אבל השני בדרך כלל יהיה זה של יואב נאמן. שחקן הפינה של מכבי ראשון לציון הודיע על פרישה בגיל 40 אחרי 23 שנות קריירה מרשימות: "ההחלטה על סיום הקריירה התקבלה בבית, בשיתוף עם אשתי מיטל, כבר לפני שהחלה העונה. אני מבחינתי כנראה אף פעם לא אמצה את העניין עם הספורט הזה. גם היום אני מלא תשוקה למשחק, אבל עונה נוספת לא על הפרק".

 

נאמן זכה לאורך הקריירה בשמונה אליפויות ובשמונה גביעי מדינה עם ראשל"צ, והיה גם חלק מנבחרת ישראל ההיסטורית שערכה הופעה באליפות אירופה ב-2002, הישג שלא חזר על עצמו מאז. לאורך הקריירה היו לו שלוש הזדמנויות לצאת ולשחק בחו"ל, אך הן נמנעו בכל פעם ברגע האחרון. כמו כן, באמצע העשור הרביעי לחייו קיבל הצעה קורצת מבחינה כלכלית ממכבי תל אביב, אבל נשאר נאמן לראשל"צ.

 

יואב נאמן (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)
יואב נאמן. קריירה מפוארת(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

  

האם נראה אותו בקרוב עובר לקווים ומאמן? לא כל כך מהר: "קודם כל הבית זקוק לתקופת צינון. אני מחזיק בתעודת מאמן ואימנתי בעבר במחלקת הנוער. זה תמיד מעניין אותי, גם ברמת הנוער, אבל בטח לא אקפוץ מידית לאימון הקבוצה הבוגרת. נראה מה יהיה במועדון עכשיו עם כל ענייני הקורונה, אבל אני רואה את עצמי שנה הבאה מתחיל בווליום נמוך, לאמן את קבוצת המצוינות של כיתות ט'-י' לדוגמא, שזה אימון העשרה או שניים בשבוע".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון
יואב נאמן
צילום: חן קלדרון
מומלצים