שתף קטע נבחר

כדוריד: יואב למברוזו מצטרף ללימוז'

מרכז נבחרת ישראל עובר לאחת הליגות האיכותיות באירופה. הוא מסיים את דרכו באייזנאך הגרמנית, איתה היה שותף לעלייה מהליגה השלישית לשנייה

מרכז נבחרת ישראל, יואב למברוזו, מצטרף לליגה הצרפתית. למברוזו בן ה-20 יעשה זאת במדי לימוז' - העולה החדשה לליגת העל הצרפתית - בשורותיה הוא חתם על חוזה. הוא מסיים את דרכו באייזנאך הגרמנית, איתה היה שותף לעלייה מהליגה השלישית לשנייה והיה ממצטיינה בעונה הנוכחית שהסתיימה בגרמניה.

 

למברוזו, שחקן נבחרות הבוגרת והעתודה של ישראל, יהיה הכדורידן הישראלי השני שמשחק בצרפת, אחרי שוער נבחרת ישראל דן טפר, שימשיך לעונה נוספת בליגת המשנה במדי שארבור. בכך אומנם נמנע מצב של טריו ישראלי בליגה השנייה בגרמניה, אבל עדיין ישחקו בה - יונתן דיין במדי רימפאר ושניר נציה במדי גרוסוולשטאדט - שהתבשרה שלשום על חזרתה לליגת המשנה. בנוסף אליהם, דניאל מוסינדי ימשיך בארלנגן מהבונדסליגה.

 

יואב למברוזו בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
עובר לצרפת. למברוזו(צילום: אורן אהרוני)

 

 הליגה הצרפתית נחשבת מהאיכותיות ביותר באירופה. רק לפני שנתיים, בפיינל-פור ליגת האלופות ב-2018, הגיעו 3 קבוצות צרפתיות למעמד היוקרתי - מונפלייה זכתה לבסוף אחרי שניצחה בגמר את נאנט, כאשר פאריז סן ז'רמן הגיעה לחצי הגמר (נוצחה מול נאנט).

 

בלימוז' מתבססים על סגל משולב של מקומיים עם מספר זרים, בהם שחקנים עם הווה ועבר בנבחרות ספרד, לטביה (יריבת ישראל בסיבוב השני של מוקדמות אליפות העולם) וגם שחקנים בינלאומיים ששיחקו בנבחרות מרוקו ואלג'יריה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יואב למברוזו
צילום: עוז מועלם
מומלצים