שתף קטע נבחר

עולם הקריקט סוער: "אתה יותר גרוע מקורונה"

כריס גייל, מגדולי החובטים בהיסטוריה של הענף, נזרק לטענתו מקבוצתו הג'מייקנית בגלל חברו לשעבר לנבחרת איי הודו המערבית, רמרנרש סרוואן - ותקף אותו בסרטון בן 15 דקות: "אתה נחש, אחד שתוקע לאנשים סכין בגב"

עולם הקריקט סוער, והכל בגלל סרטון וידאו בן 15 דקות, בו תוקף כריס גייל את חברו לשעבר לנבחרת איי הודו המערבית (אימפריה של ממש בענף) וכיום עוזר מאמן טולווש הג'מייקנית, רמרנרש סרוואן. לטענת גייל, הכוכב הגדול בעבר של איי הודו המערבית, סרוואן היה זה שלחץ לשחרר אותו מהקבוצה.

 

"ברגע זה, אתה יותר גרוע מנגיף הקורונה", תקף גייל את סרוואן באותו סרטון. "אתה נחש, אחד שתוקע לאנשים סכין בגב. היה לך תפקיד גדול במה שהתרחש מאחורי הקלעים. אתה יודע סרוואן, אתה לא האדם האהוב ביותר בקריביים. אתה כל כך נקמני. אתה עדיין לא בוגר, דוקר אנשים".

 

רמרנרש סרוואן וכריס גייל (צילום: AP)
רמרנרש סרוואן וכריס גייל בימים יפים יותר(צילום: AP)

 

גייל שוחרר לאחרונה מהקבוצה, למרות שהשיג הכי הרבה ריצות בתולדות המועדון וזכה איתה באליפות הליגה הג'מייקנית ב-2013 ו-2016. השניים שיתפו פעולה בנבחרת ונחשבו לחברים טובים, לפחות עד אותה תקרית. גייל כבר לא משחק בנבחרת משנה שעברה, סרוואן פרש ב-2016.

 

גייל בן ה-40, מגדולי החובטים בקריקט בכל הזמנים, הוא השחקן בעל מספר ההופעות הגדול בהיסטוריה של איי הודו המערבית, נבחרת הכוללת את ג'מייקה, טרינידד וטובגו, ברבדוס ואיים נוספים. גם סרוואן בן ה-39, כמו גייל, שימש בעבר כקפטן נבחרתו. "בעיני כולם אולי אתה נחשב לקדוש, אבל סרוואן, רק שתדע, אתה רשע. אתה תחמן ורעל", סיכם גייל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים