שתף קטע נבחר

שרון אברהמי: "ציפינו מבנקס ליותר"

מאמן הפועל ת"א העביר ביקורת על הגארד אחרי ההפסד למכבי חיפה (82:77). "יש ירידות ועליות במשחק שלו". עופר רחימי: "מאושר שהמכבים ניצחו"

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי, התראיין אחר הפסד קבוצתו למכבי חיפה (82:77): "מתסכל שנפתח פער גדול במשחק. יש לי בעיה עם התשוקה והאנרגיה שהיו כשחיפה הובילה ב-20.  בסוף היה רצון משותף לכל השחקנים לחזור למשחק. לצערי אנחנו עד השני משחקים האחרונים היינו באחוזים טובים אבל בשניים האחרונים אנחנו לא קולעים".

 

על הוספתו של מארק ליונס לסגל: "הבאנו אותו בשביל שימלא את החסר. אנחנו מקווים שהוא באמת יועיל לקבוצה. לימונד איננו והקבוצה נבנתה סביבו אז עכשיו צריך שהשחקנים ייכנסו לנעליו, מקווים שגם ליונס יעזור" המאמן העביר ביקורת על אדריאן בנקס: "יש המון עליות וירידות במשחק של אדריאן, ציפינו ליותר ממנו".

 

בנקס. אברהמי מאוכזב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בנקס. אברהמי מאוכזב(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הקבוצה המנצחת, עופר רחימי, אמר בסיום המשחק: "הפועל עשו חזרה מרשימה, אני מצדיע להם. אני שמח שלקחנו החלטות טובות בעיקר אלכס פרס שלקח אחריות. סך הכל הגיע לנו לנצח, בשני המשחקים האחרונים ידענו להתאפס ולנצח. הקבוצה משחקת. אנחנו עובדים קשה ואין מאושר ממני שהמכבים ניצחו היום".

 

"מכבי חיפה לעולם לא תתרגל להיות קבוצת תחתית. אני מסתכל עכשיו על הגביע, יהיה משחק קשה נגד אשדוד שהתחזקה. אני מקווה שנצליח לאושש פיזית את השחקנים, יש לנו מכת פציעות לא פשוטה" על האפשרות שאלכס פרס יעזוב את הקבוצה: "לא הייתה ידיעה מהמועדון לגבי עתידו אבל אין ספק שהמשחק היום יכול לשנות את החשיבה לגביו".

 

שחקני הפועל מאוכזבים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שחקני הפועל מאוכזבים(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון אברהמי
צילום: עוז מועלם
מומלצים