שתף קטע נבחר

שרון אברהמי פוטר מהפועל ת"א, רמי הדר המועמד המוביל להחליפו

צרות לאדומים גם בכדורסל: אחרי קצת יותר משנה בתפקיד, בקבוצה החליטו לסיים את ההתקשרות עם המאמן בעקבות התוצאות הרעות בשבועות האחרונים (שלושה הפסדים רצופים בהיכל קבוצת שלמה). אקס מכבי ת"א מועמד מוביל. גם שמותיהם של דרוקר וגודס הוזכרו. פרנקו סרב להצעה, אבל בהפועל ממשיכים ללחוץ עליו לקחת את התפקיד

שרון אברהמי סיים את תפקידו כמאמן הפועל תל אביב. אחרי לחץ גדול מצד האוהדים כלפי שני מקבלי ההחלטות בקבוצה, רמי כהן וידידיה רפפורט, בעקבות ההפסדים האחרונים של האדומים (שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים), והיכולת הלא משכנעת לטענתם שמציגה הקבוצה מפתיחת העונה, השניים החליטו הערב (א') לסיים את תפקידו של אברהמי במועדון.

 

כבר במחצית המשחק בו הפסידה הפועל ת"א למכבי חיפה (82:77), פנו אוהדים לכהן בדרישה לפטר את אברהמי: "רמי, הקבוצה נראית נורא והמאמן הוא הסיבה לכך. מספיק, תסיים את זה כבר", תפס אחד האוהדים את כהן לשיחה צפופה.

 

אברהמי. סיים את תפקידו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אברהמי. סיים את תפקידו(צילום: עוז מועלם)

 

יו"ר המועדון, רמי כהן, אמר: "אנחנו מרגישים שבנקודת הזמן הזו יש צורך לערוך שינוי בקבוצה. יש לנו מחויבות לקהל ולקהילה העוטפת את הקבוצה, ובימים הקרובים נסכם עם המאמן המתאים להובלת הקבוצה למקומות בהם היא ראויה להיות".

 

גישושים ראשונים נעשו עם דני פרנקו, אך מאמנה לשעבר של הפועל ירושלים לא מעוניין כרגע בתפקיד. למרות זאת, בשעות האחרונת ממשיכים בהפועל ללחוץ על פרנקו לקחת את הג'וב. כבר בקיץ היו קולות אחרים בקבוצה שקראו להחתים את רמי הדר, אך בסופו של דבר אברהמי המשיך והדר חתם כעוזר במכבי ת"א. גם גיא גודס ושרון דרוקר בין השמות שעלו.

 

הדר. מצהוב לאדום? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הדר. מצהוב לאדום?(צילום: EPA)

 

כזכור, אברהמי שאימן את הפועל ת"א בליגה הארצית והלאומית כשזו עוד נקראה הפועל אוסישקין, חזר למערכת בקיץ 2015 כעוזרו של עודד קטש. במחזור הרביעי כשקטש פוטר, בהנהלה החליטו למנות את אברהמי למאמן הראשי על פי הבטחה שקיבל בטרם צורף לצוות המקצועי.

 

בליגה הסדירה באותה עונה האדומים היו רחוקים מלהרשים, אבל צירופו של נייט רובינסון טרף את הקלפים. הרכז האמריקאי להט והוביל את קבוצתו עד לרבע גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים, מרחק סל מהפתעה גדולה והדחת האלופה המכהנת.

 

את העונה הנוכחית הפועל ת"א פתחה בצורה סבירה והיא דורגה רוב הזמן בצמרת. שרשרת ההפסדים האחרונה כאמור הייתה זו שגרמה להחלטה על הזעזוע. מאזנו של אברהמי בהפועל ת"א עומד על 41 משחקים בליגה הסדירה, 20 ניצחונות לצד 21 הפסדים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון אברהמי
צילום: עוז מועלם
מומלצים