שתף קטע נבחר

הדר הוצג: "היה יותר מוזר לשבת בבית מאשר להגיע להפועל ת"א כמאמן"

מי שהתפטר לפני שבועיים וחצי ממכבי תל אביב, התמנה למאמן היריבה העירונית וינסה להוציא אותה לדרך חדשה. המשימה הראשונה של הדר תהיה כבר בשבת מול האלופה, מכבי ראשון לציון. "ההתאוששות הכי טובה זה לעשות את מה שאני הכי אוהב, ואני הכי אוהב לאמן". רביב לימונד נותח בקרסול, ייעדר מעל לחודש

עד כמה הכדורסל הוא ענף דינמי, אפשר לראות במעבר החד שעשה רמי הדר. כזכור, עד לפני שבועיים וחצי הדר עוד אימן את מכבי תל אביב, אבל אחרי תבוסה בבלגרד לכוכב האדום (83:58) הוא החליט להחזיר את המפתחות. בצהריים (ג') הוא כבר מונה למאמנה החדש של היריבה העירונית המרה, הפועל ת"א.

 

הדר ערך הערב מסיבת עיתונאים רשמית מספר שעות אחרי מינויו: "אני שמח לבוא לפה. התקופה בבית הייתה מאוד קצרה. מאמן צריך לאמן, המקום שלנו על הספסל. ההתאוששות הכי טובה זה לעשות את מה שאני אוהב וזה לאמן. שמחתי לקבל את ההצעה. אני מקווה שנצליח לעשות כמה דברים מקצועיים עד ראשון לציון כולל מחשבות על שינויים בסגל. אני מאחל לכולנו בהצלחה בדרך החדשה".

 

הדר. בוס חדש הגיע לדרייב אין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הדר. בוס חדש הגיע לדרייב אין(צילום: עוז מועלם)

 

בפתח דבריו, הדר התלוצץ עם העיתונאים שהגיעו: "אנחנו נפגשים הרבה לאחרונה. אני רוצה להתחיל עם אמירה שמאמן הולך ומאמן בא זה סיטואציה לא פשוטה גם למועדון וגם לאנשים. אני מכבד מאוד את מה ששרון עשה. דיברתי איתו היום ואמרתי לו שאלה החיים במקצוע שלנו, צריך להסתגל.".

 

על השינוי ממכבי ת"א להפועל ת"א אמר: "זה לא דבר טבעי כמו בסוף עונה. אני לא רגיל לזה. העובדה שזה בין שני המועדונים של העיר מוסיפה לזה פיקנטריה אבל המוזר בשבילי זה לשבת בבית". על התקופה במכבי הוסיף הדר: "החוויות שאתה עובר במכבי זה באמת מאוד אינטנסיבי. בסופו של דבר, יצאתי ממכבי תל אביב מאמן טוב יותר. כל שנה אנחנו לומדים ומתקדמים. בגדול יש בתוך העומס המון דברים שאם אתה שליו מספיק אתה יכול להרוויח".

 

הדר גם דיבר על העובדה שהקבוצה נמצאת בבעיה עם חסרונו של רביב לימונד שעבר ניתוח בקרסולו וייעדר לפחות חודש: "יש בקבוצה כישרון. החוסר בישראלים הוא משפיע אבל גם כשרביב יחזור צריך לבנות שיטה והוא ישתלב. התרשמתי שהחבר'ה רוצים לעבוד. עברתי את הדברים מבפנים ומבחוץ יותר מפעם אחת. כשמאמן נכנס יש שינוי מטבע השינוי. אני מקווה שבהתחלה נעזר באנרגיות האלה ותוך כדי תנועה נגבש זהות".

 

אברהמי. הדר שוחח עימו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אברהמי. הדר שוחח עימו(צילום: עוז מועלם)

 

היו"ר, רמי כהן הוסיף: "אחרי כמה ימים לא קלים גם בנושא של שחרור שרון שהוא דמות ובן אדם ומאמן שאנחנו אוהבים מאוד, וגם בנושא ההכנות לעתיד.  ישבנו עם רמי כבר בקיץ זה לא סוד. הייתה לנו התלבטות להמשיך עם שרון שהגיע לו. אם לא האופציה היחידה מבחינתנו הייתה רמי שמאוד התחברנו אליו מבחינת פילוסופיה של כדורסל. ידענו שיגיע היום שנתחבר ואנחנו שמחים שהוא הגיע".

  

ידידה רפפורט הוסיף: "ישבנו עם רמי וקיבלנו ממנו סקירה מה הוא חושב. נקבל החלטות בתוך כמה ימים. אין משהו חדש. אף אחד לא אמר שתהיה תוספת שחקנים. נשב ונחליט ביחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים