שתף קטע נבחר

ברביעי: ראשל"צ מארחת את נהריה

מחזור 17: האלופה תנסה להתאושש מההפסד המפתיע (93:92) לגלבוע/גליל (19:35), נגד החבורה של אריק אלפסי . תומאס ובן שימול בספק. ב-19:45: מכבי חיפה - הפועל חולון

המחזור ה-17 בליגת העל ייפתח מחר (ד') עם שני משחקים. האלופה, מכבי ראשון לציון, תארח את עירוני נהריה בקרב בין שתי קבוצות בעלות אותו מאזן, שמקוות לנצח ולברוח ממרכז הטבלה אל הצמרת.

 

ראשל"צ רשמה במחזור הקודם הפסד מפתיע לגלבוע/גליל 93:92, שהובסה בשבועות האחרונים בכל משחק בו לקחה חלק. שיא קריירה של 31 נקודות מצד שון דוסון, לא עזר לכתומים. צ'ארלס תומאס ואבי בן שימול הפצועים, בספק.

 

נהריה ניצחה את מכבי חיפה 73:83 והיא נהנית מהעובדה שניק פאוסט ודרווין קיצ'ן נמצאים בכושר שיא. פאוסט קלע מול הירוקים 22 נקודות והשווה שיא עונה. קיצ'ן קבע שיא ריבאונדים עם 13.

 

מכבי חיפה - הפועל חולון (19:45)

הירוקים קיבלו בחזרה את גרגורי וארגס, אבל בינתיים לא ממש מצליחים להתרומם. אחרי 16 מחזורים הם מדורגים רק במקום התשיעי וקרובים יותר למקום האחרון מאשר לצמרת. אקס חיפה, אלכס צ'וברביץ' חוזר לראשונה לרוממה, וזה קורה אחרי משחקו הטוב ביותר העונה עם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים בניצחון המרשים מול הפועל ירושלים (79:85).

 

כדי לנצח, חיפה חייבת את וויל גרייבס בשיאו. הפורוורד שהיה הקלעי המצטיין בסיבוב הקודם מול חולון עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, נמצא בירידה ובשלושת המחזורים האחרונים קלע יחד רק 7 נקודות (1 מ-9 לשתיים ו-1 מ-7 לשלוש).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
שון דוסון
צילום: יאיר שגיא
מומלצים