שתף קטע נבחר

"השחקנים אכזבו בהרצליה, מקווים שיתקנו מול קריית גת"

בהפועל ת"א יודעים שההפסד 86:81 לשרונים פגע במאמצים לסיים במקום הרביעי, אבל מקווים שבחמישי (19:00), נגד קבוצתו של אלעד חסין, דברים ייראו אחרת. גלבוע/גליל תנסה להשיג ניצחון ראשון באילת אחרי 18 שנים

אחרי ההפסד המאכזב לבני הרצליה 86:81 במחזור הקודם, הפועל תל אביב יודעת שרק ניצחון מחר (ה', 19:00) על מכבי קריית גת בבית, ישאיר אותה בתמונת המאבק על המקומות 3-4 שנותנים עם סיום העונה את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

 

לטבלת ליגת העל

 

בקבוצה לקחו קשה את ההפסד ובעיקר את הדרך. לאורך ההתמודדות האדומים נראו רע מאוד, והפער כבר עמד על 18 נקודות במחצית (32:50 להרצליה). "השחקנים פשוט לא הופיעו, אנחנו לא מבינים למה. כנראה שהם לא הבינו את חשיבות המשחק. מקווים שיתקנו מול קריית גת", אמרו במועדון.

 

ההחלטה לעבור לשחק עם חמישה זרים בינתיים לא מוכיחה את עצמה, אבל זו רק תחילת הדרך. מי שאכזבו מאוד היו הישראלים של רמי הדר שתרמו רק 9 נקודות יחד (0 במחצית הראשונה). בקבוצה הדפו את הטענות שהעובדה שהפועל עברה לשחק עם כמות מקסימלית של זרים, פגעה בשחקנים המקומיים: "אין קשר לאמריקאים. לישראלים נשארו אותן 80 דקות וציפינו לראות מהם תפוקה גבוהה יותר".

 

מי שצפוי להירשם למשחק לאחר היעדרות של שני משחקים, הוא הקפטן מתן נאור שמחלים מפציעה בשריר הירך האחורי. בקבוצה מקווים שהחזרה שלו תעזור לעצור את רצף ההפסדים האחרון שעומד על שניים.

 

צפוי להירשם למשחק לאחר היעדרות. נאור (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
צפוי להירשם למשחק לאחר היעדרות. נאור(צילום: אוהד צויגנברג)

 

בקריית גת חזרו למצב של הפסדים אחרי הניצחון 80:85 על מכבי חיפה לפני שני מחזורים. מאז החבורה של אלעד חסין הפסידה לראשל"צ ואילת, והיא מרוחקת בצורה משמעותית מגלבוע/גליל ואילת שמעליה בטבלה. אם ברצונם של הדרומיים לשרוד, הם חייבים לרשום ניצחון בהיכל קבוצת שלמה, דבר שלא קרה מעולם.

 

הפועל אילת - גלבוע/גליל (18:55)

שימו לב לנתון הבא: הפעם האחרונה בה גלבוע/גליל, אז עוד במתכונתה כהפועל גליל עליון, ניצחה באילת הייתה לפני יותר מ-18 שנים (ספטמבר 1998). אז למאמן הצפוניים קראו דייויד בלאט, וכוכב המשחק היה ג'יימי ארונלד בתחילת דרכו בישראל. המתאזרח סיים עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים וקבוצתו ניצחה 81:89.

 

גלבוע/גליל תקווה לשנות את הסטטיסטיקה הזאת בעיקר בזכות מרפי הולוואי שחזר לפעילות אחרי תקופה ארוכה, מה שעזר לה לנצח בבית את האלופה, מכבי ראשון לציון, 92:93 אחרי הארכה. בעקבות התוצאה, התרחקה

 גלבוע/גליל שלושה משחקים מהאחרונה בטבלה, מכבי קריית גת.

 

בצד השני מגיעה הפועל אילת אחרי שני ניצחונות רצופים (הרצליה וקריית גת), בתקווה להמשיך במומנטום החיובי ולהעפיל בסיום הערב למקום החמישי או השישי (כרגע מדורגת שמינית). קרב מעניין צפוי בין הולוואי לרג'ינלד באקנר, שני שחקנים ששיתפו פעולה באוניברסיטת מיסיסיפי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רמי הדר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים