שתף קטע נבחר

בגאצקיס: "העונה שלנו לא נגמרה"

מאמן מכבי ת"א סירב להרים ידיים גם אחרי ההפסד ה-14 של קבוצתו העונה - 90:75 לבאמברג בגרמניה: "צריך להיאבק עד למשחק האחרון, גם אם לא נעלה לרבע הגמר יש לנו עוד מטרות. הסיכויים לא אבדו". טרינקיירי חגג: "ידענו להרים את עצמנו"

 

 

עם או בלי סוני ווימס, שום דבר לא באמת השתנה במכבי תל-אביב. במשחקם הראשון ללא הפורוורד, ששוחרר השבוע מהקבוצה בעקבות פרשת הסמים המדוברת, הצהובים שוב נראו איום ונורא בדרך להפסד מספר 14 העונה ביורוליג - הפעם 90:75 לבאמברג בגרמניה.

 

עוד ביורוליג: קאזאן ממשיכה לצנוח, פנר ניצחה את צסק"א

 

איינארס בגאצקיס המיואש אמר בסיום: "היה משחק מעניין, במשך 20 דקות היינו במשחק. משום מה הפסקנו להיות אגרסיביים. פספסנו קצת בכל דבר. אני חושב שהראינו במשך חלק מהדקות כדורסל איכותי. היינו במשחק ושלטנו במשך שני רבעים, אבל נראה שאנחנו לא מצליחים לשחק הרבה זמן ברמה הזו".

 

מסרב להרים ידיים, גם אחרי ההפסד ה-14. בגאצקיס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מסרב להרים ידיים, גם אחרי ההפסד ה-14. בגאצקיס(צילום: עוז מועלם)

 

בנוגע לסיכויים הקלושים להעפיל לרבע הגמר אמר בגאצקיס: "עונת היורוליג לא נגמרה. צריך להיאבק עד למשחק האחרון. לא איבדנו את הסיכויים. ברור שהסיכויים נמוכים יותר, אבל גם אם לא נעלה לרבע הגמר אנחנו צריכים להמשיך לשחק כדורסל ויש לנו עוד מטרות. אנחנו צריכים להיות אותה קבוצה ביורוליג ובליגה הישראלית, וגם הליגה החשובה ואסור לשכוח ממנה".

 

טרינקיירי סיכם: "אני מאמין שקבוצות טובות צריכות לדעת לצלוח מחצית ראשונה לא טובה, ששחקנים יודעים לשנות את המשחק שלהם תוך כדי משחק. יאניס לא היה טוב במחצית הראשונה אבל היה מצוין במחצית השנייה. היה לנו תסכול מהמחצית הראשונה אבל ידענו להרים את עצמנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
איינארס בגאצקיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים