שתף קטע נבחר

אדם אריאל גמר את העונה

קפטן מכבי אשדוד, שנפצע בחצי גמר הגביע בהיתקלות עם גל מקל, קרע את הרצועה הצידית בברך ויושבת לשלושה חודשים לפחות. מאיר טפירו: "זו אבדה גדולה עבורנו ואנחנו מאחוריו"

מכה למכבי אשדוד/באר טוביה. קפטן הקבוצה אדם אריאל סובל מקרע ברצועה הצידית בברך וגמר את העונה. הפורוורד הישראלי יושבת לתקופה של שלושה חודשים לפחות, וככל הנראה ינותח.

 

אריאל נפצע אתמול (ב') בחצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב, כשנתקל בגל מקל במהלך שהוביל לשריקה לעבירה בלתי ספורטיבית נגדו. שחקנה של אשדוד התפתל מכאבים והתקשה לרדת מהפרקט. אמש הוא עוד נצפה ביציעים בארנה במהלך חצי הגמר השני בין הפועל ירושלים להפועל חולון - שתי הקבוצות הקודמות שבהן שיחק בארץ - אבל היום התבררה חומרת הפציעה בבדיקה שעבר.

 

"אני מאחל לאדם החלמה מהירה, הוא שחקן חשוב מאוד אצלנו והקפטן שלנו. זו אבדה גדולה עבורנו ואנחנו מאחוריו. שיחזור כמה שיותר מהר למגרשים", אמר המאמן מאיר טפירו.

 

הסמול-פורוורד (22, 1.92) עבר לאשדוד בהשאלה מהפועל ירושלים, אחרי שבעונה שעברה שיחק כמושאל בחולון. הוא התקשה לשמור העונה על יציבות ורשם בממוצע 7.1 נקודות ו-2.2 ריבאונדים. תצוגות השיא שלו היו בניצחון הביתי על הפועל ירושלים במחזור השישי, ובניצחון החוץ החשוב על קריית גת - אז קלע 18 נקודות.

 

מעבר לפציעה, באשדוד היו מאוכזבים מאוד מההפסד אתמול 95:89 בחצי הגמר. התפתחות המשחק פעלה לטובתה של אשדוד: קולטון אייברסון הסתבך בבעיית עבירות, איתי שגב נותר הגבוה הטבעי היחיד של מכבי ת"א, וג'קי קרמייקל (20 נקודות ו-12 ריב') וג'ייק כהן (15 נק') ניצלו זאת כדי לחגוג בצבע. פרסטון נואלס קלע 17 נקודות במשחקו הטוב ביותר מאז הגיע לאשדוד. למרות זאת, קבוצתו של טפירו נכנעה לערב גדול של ויקטור ראד. במועדון תמצתו: "זו תחושת החמצה אדירה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אריאל אתמול
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים