שתף קטע נבחר

המבצר נפרץ: 73:79 לגלבוע/גליל בהרצליה

הקבוצה של מיקי גורקה כבר חזרה מפיגור 20 הפרש, אבל האורחת בכל זאת ניצחה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-19 בליגת העל. מרפי הולוויי וג'ייסון סיגרס הצטיינו עם 19 נקודות כל אחד. הרצליה החמיצה הזדמנות לתפוס זמנית את המקום השני בטבלה

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה להתאושש מהתקופה הרעה שעברה עליה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי גברה הערב (ד') על בני הרצליה 73:79, במשחק חוץ באולם היובל שהוקדם מהמחזור ה-19 בליגת העל. הקבוצה מגן נר רשמה ניצחון שני ברציפות ובמאזנה תשעה ניצחונות ו-11 הפסדים.

 

גלבוע/גליל שלטה במחצית ראשונה וירדה להפסקה ביתרון 28:43 מבטיח. ג'ייסון סיגרס, מרפי הולוויי ומייקל קוואלס חגגו באחת המחציות החלשות של הרצליה העונה. באמצע הרבע השלישי היתרון תפח עד ל-20 נקודות - 32:52. הרצליה חזרה למשחק בגדול, רצה 8:28 והשלימה מהפך 4:35 דק' לסיום, כשסל של כרם משעור קבע 65:66 למארחים.

 

ניצחון באולם היובל. בית הלחמי (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
ניצחון באולם היובל. בית הלחמי(צילום: אוהד צויגנברג)

 

האורחים לא נבהלו והשיבו את היתרון. שתי החטאות עונשין של סטיבן דניס בדקה האחרונה ואיבוד כדור קריטי של טוריאן גרין איפשרו לגלבוע/גליל לסגור את הסיפור ומנעו מהרצליה את האפשרות להגיע להארכה. בני הרצליה הייתה יכולה לתפוס זמנית את המקום השני בטבלה אילו הייתה מנצחת, אבל קבוצתו של מיקי גורקה בעטה בדלי. זה היה בסך הכל ההפסד הביתי השני העונה של הרצליה בליגת העל, והמאזן שלה כעת הוא 8:11.

 

לסטטיסטיקה המלאה

 

מרפי הולוויי (10 ריבאונדים) וג'ייסון סיגרס הצטיינו אצל גלבוע/גליל עם 19 נקודות כל אחד, מייקל קוואלס ואריק גריפין הוסיפו 12 כ"א למנצחת. אצל הרצליה ג'ף אדריאן קלע 14 נקודות (8 ריבאונדים), טוריאן דרין הוסיף 13, סחט 10 עבירות אבל גם איבד 6 כדורים. סטיבן דניס תרם 12 בעוד כרם משעור סיים עם 9 נקודות באחוזים רעים ו-13 כדורים חוזרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מייקל קוואלס
צילום: עוז מועלם
מומלצים