שתף קטע נבחר

גיא פניני: "נילחם עד הסוף ביורוליג"

כשהסיכוי שלה לעלות לשלב הבא אפסי, מכבי ת"א תארח בהיכל (21:05) את אולימפיאקוס נטולת ספאנוליס, אותה ניצחה בסיבוב הראשון. הקפטן: "יש פה כבוד של מועדון, כל אחד צריך לעשות את המקסימום". סימפסון לא יקח חלק במשחק

מכבי תל אביב תארח הערב (ה', 21:05) את אולימפיאקוס, אותה הפתיעה בחוץ בסיבוב הראשון ביורוליג באולם השלום והאחווה, כשהיא בסגל חסר מאוד.

 

הצהובים יחסרו את אנדרו גאודלוק, דווין סמית', קווינסי מילר וג'ו אלכסנדר הפצועים. המאמן, איינארס בגאצקיס, קיווה לזרוק למים העמוקים את דיימון סימפסון, שחתם אתמול רשמית בקבוצה, אך בגלל בעיות מזג אוויר בניו יורק השחקן ינחת בארץ כשעתיים לפני הג'אמפ-בול ולא יהיה בסגל.

 

נלחמים על הכבוד. פניני ולנדסברג באימון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נלחמים על הכבוד. פניני ולנדסברג באימון(צילום: אורן אהרוני)

 

המצב של מכבי ביורוליג אמנם לא מזהיר - מאזן של 8 ניצחונות מול 15 הפסדים - אך בקבוצה החליטו לא לוותר על אף משחק, למרות הסיכויים האפסיים לעלות לשלב הבא.

 

"ההרכב חסר, שחקנים מאוד משמעותיים מבחינתנו פצועים, הכל נכון, אבל מי שבריא צריך לעשות את העבודה", סיפר גיא פניני. "כל אחד צריך לעשות את המקסימום בשבילנו, בשביל המועדון ובשביל הקהל, בעיקר פה בהיכל".

 

פניני התייחס להחתמתו של סימפסון: "אני חושב שהוא יכול לעזור לנו, בטח בתקופה כזאת כשהסגל שלנו נהיה קצר כל יום. כל גוף בריא שייתן כוח בשבילנו, גם באימונים וגם במשחקים, זה משהו טוב. נקבל אותו בזרועות פתוחות".

 

על ההחלטה לרשום את סימפסון רק לאירופה, כשהסיכויים לעלות שלב ביורוליג נמוכים, אמר הקפטן: "זו לא החלטה מוזרה. בסופו של דבר יש פה כבוד של מועדון. נלחמים עד הסוף, רוצים להתחרות מול כל קבוצה בצורה הכי טובה שאפשר. בגלל זה אנחנו מקבלים את כל התנאים לכך, ואני שמח שהוסיפו לנו עוד שחקן בתקופה הזאת".

 

אולימפיאקוס הגיעה לארץ ללא כוכבה הגדול, ואסיליס ספאנוליס. על כך אמר פניני: "הם שיחקו בלעדיו גם בשבוע שעבר מול פנרבחצ'ה ועד שתי דקות לסיום הם הובילו. יש להם מספיק כלים להתמודד בכל רמה. בשבילם המשחק הוא מאוד חשוב על מיקום. אנחנו כמובן באים לנצח כל משחק ולהשאיר לנו איזשהו סיכוי, אם יש בכלל. יהיה פה משחק מעניין בין שני מועדונים גדולים עם מסורת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גיא פניני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים