שתף קטע נבחר

בגאצקיס: "צריכים לכבד את המקצוע שלנו"

מאמן מכבי ת"א דיבר לאחר ההפסד 82:71 לאולימפיאקוס והתייחס לסגל הפצוע: "ניסינו, אבל זה לא היה מספיק". על המשך העונה: "אנחנו חייבים לכבד את האוהדים, זה חשוב יותר מכדורסל". פניני: "עשינו את המקסימום"

מכבי תל אביב חוותה הערב (ה') עוד משחק שהיא תעדיף לשכוח בעונה הנוכחית. הצהובים נכנעו בבית לאולימפיאקוס 82:71 ורשמו את ההפסד ה-16 שלהם העונה ביורוליג.

 

 

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס סיכם את ההתמודדות: "אני חושב שהמשחק מוכיח את מה שאמרתי לפני המשחק. אפשר לשחק טוב מאוד בהגנה, אבל אם לא עושים את העבודה בהתקפה אז קשה מאוד להיות במשחק, במיוחד נגד אולימפיאקוס".

 

פניני ולנדסברג. "לא מספיק" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פניני ולנדסברג. "לא מספיק"(צילום: עוז מועלם)


לנדסברג. עם הלשון בחוץ (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לנדסברג. עם הלשון בחוץ(צילום: עוז מועלם)

 

"לא קלענו זריקות טובות והם עשו את זה. צריך להיות איזון בין ההגנה ובין ההתקפה. אני לא יכול להגיד שום דבר רע על השחקנים. ניסינו, אבל זה לא היה מספיק. אולימפיאקוס ניצלה את היתרונות שלה".

 

בגאצקיס המשיך: "חשוב שנבין על מה אנחנו משחקים. אנחנו אוהבים כדורסל וחייבים לכבד את האוהדים שתומכים בנו ואת המקצוע שלנו. זה יותר חשוב מאשר הדברים שהם מעבר לכדורסל, אקסטרה".

 

"לא קל להגיד שהפסדנו, אני שונא את זה", סיכם הלטבי. "צריך לשכוח מיד מהמשחק הזה. יש לנו עוד משחקים משוגעים נגד יריבות משוגעות וצריך להיות מוכנים אליהם. הנקודות של השחקנים הפצועים היו חסרות לנו. אני חושב שנראינו בסדר".

 

פניני מכוון את נמרוד לוי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פניני מכוון את נמרוד לוי(צילום: עוז מועלם)

 

על נטישת האוהדים לפני שריקת הסיום: "אני מתעסק רק בכדורסל, אבל לפי דעתי האוהדים האמיתיים תמיד נשארים, גם ברגעים קשים".

 

גיא פניני: "אני חושב שהעומק של אולימפיאקוס הכריע היום. במחצית השנייה יצאנו

מתכנית המשחק שלנו. הם המשיכו בשיטה שלהם והתישו אותנו. האנרגיות היו, מאוד נלחמנו, אבל לפעמים זה לא עובד".

 

"זה לא עוזר, אבל החבר'ה מבינים מספיק טוב מה זה אומר לעלות על המגרש עם חולצה של מכבי. אני מקווה שנמשיך ככה עד הסוף ואז אולי גם ננצח. אני מבטיח שננסה לעשות הכל, לא יודע אם זה יצליח, אבל היום סיימנו את המשחק וכולנו בהרגשה שעשינו את המקסימום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
איינארס בגאצקיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים