שתף קטע נבחר

מכבי אשדוד הביסה את הפועל ת"א 81:97

הקבוצה של רמי הדר ספגה הפסד ביתי כואב וירדה למאזן שלילי בליגה (11:10), צ'ייס סיימון (22 נקודות) וג'ייק כהן (20) להטו אצל האורחת. ליונס הוביל את האדומים (19). אלאנדו טאקר פונה לביה"ח עם חשש לזעזוע מוח. רמי הדר: "זה לא נראה טוב"

המחזור ה-21 בליגת ווינר ננעל עם הפתעה. לראשונה העונה, הפועל תל אביב ירדה למאזן שלילי. למרות הסגל המרשים שהעמידו האדומים העונה, הם ממשיכים לאכזב והפעם הפסידו בבית 97:81 למכבי אשדוד.

 

 

הקבוצה של מאיר טפירו, שיוצאת לאט לאט מהמשבר אליו נקלעה, פתחה חזק מאוד את הרבע הראשון. ג'ייק כהן סיים אותו עם 12 נקודות, והאורחת סימנה שהיא לא באה לכאן כדי להפסיד. הצהובים ירדו למחצית ביתרון 34:37. וזה היה רק המתאבן. 

 

 

 

מכבי אשדוד חוגגת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מכבי אשדוד חוגגת(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלאנדו טאקר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלאנדו טאקר(צילום: ראובן שוורץ)

 

במחצית השנייה אשדוד טסה עם מטח שלשות של צ'ייס סיימון (22 נקודות), ולאדומים לא הייתה תשובה. ההפרש גדל לאט לאט ובסוף הרבע השלישי עמד על 55:69. האדומים נראו פשוט מפורקים מבחינה הגנתית, והאשדודים רקדו ברבע הרביעי כל הדרך לניצחון הגדול שלהם. אם הצרות של הפועל ת"א לא מספיקות, אז ברבע השני אלאנדו טאקר נפגע בראשו לאחר שהתנגש עם תומר גינת. האמריקני פונה לביה"ח.

 

קלעו לאשדוד: סיימון 22, נואלס וג'ייק כהן 20 כ"א, דילארד 13, קארמייקל 12, אלטיט 6, יפתח זיו (9 אס' ו-6 ריב') 4. להפועל ת"א: ליונס 19, בנקס 17, בלאט 14, לימונד 10, נאור 9, גינת 7, טאקר 5.

 

מהלך המשחק

ג'ייק כהן פתח טוב וקלע את שש הראשונות של מכבי אשדוד - 2:6 (3). הפועל תל אביב שיחקה כדורסל רע מאוד בהתקפה והיתרון נשאר אצל הצהובים - 8:13 (7). כהן הגיע ל-12 אישיות אבל נאור וטאקר השוו ל-18:18. סל עם הבאזר של אלטיט הוריד את אשדוד ביתרון 18:20 להפסקה בין הרבעים.

 

ג'ייק כהן, רבע ראשון מעולה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ייק כהן, רבע ראשון מעולה(צילום: ראובן שוורץ)

ריצ'רד האוול מול פרסטון נואלס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ריצ'רד האוול מול פרסטון נואלס(צילום: ראובן שוורץ)

 

ריצ'ארד הוואל ספג את העבירה הרביעית שלו כבר באמצע הרבע השני -23:27. ליונס השאיר לבדו את האדומים במשחק עם השלשה השלישית שלו במשחק. נאור השלים את המהפך - 29:30 (17). השופטים שרקו טכנית לליונס והקהל התפרע עם זריקת חפצים לפרקט. ספי שמש ביקש מהמזכירות לציין זאת בדו"ח. בסיום המחצית 34:37 לאשדוד. באמצע הרבע אלאנדו טאקר התנגש עם רועי גינת. האמריקני פונה לביה"ח עם חשש לזעזוע מוח.

 

צ'ייס סיימון העלה את אשדוד לדו ספרתי שתי דקות בתוך החצי השני - 34:44. תומר גינת צימק אבל כהן תפר קליעה מחוץ לקשת - 42:51 (26). אשדוד קפצה ל-44:58 והדר נראה אובד עצות. התסריט חזר על עצמו פעם אחר פעם כשסיימון קלע מכל טווח - 54:65 (28). בסיום הרבע 55:69.

 

ברבע הרביעי הפועל ת"א ניסתה לחזור, אבל בכל פעם שהאדומים עשו קולות של קאמבק, הקבוצה של טפירו שמה את הרגל על הגז ושוב ברחה. בנקס בשלשה ודאנק גדול במתפרצת הוריד ל-79:67, אולם נואלס מהצד השני שוב הגדיל את היתרון ל-ל-69:85, והמשחק שוב ברח להפועל. בסיום ניצחון גדול לאשדוד.

 

אוהדות הפועל ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדות הפועל ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

טפירו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
טפירו(צילום: ראובן שוורץ)

צ'ייס סיימון. לוהט (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
צ'ייס סיימון. לוהט(צילום: ראובן שוורץ)

 


פורסם לראשונה 06/03/2017 20:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מארק ליונס מול נואלס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים