שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: אלאנדו טאקר ייעדר שבועיים

הגארד-פורוורד שנפצע בהפסד לאשדוד (97:81) סובל משני שברים בארובת העין, ויחזור לשחק עם מסכה כשיחלים. רמי הדר: "היינו בסגל חסר וזה השפיע"

הצרות של הפועל תל אביב נמשכות: לא מספיק שהיא הפסידה למכבי אשדוד הערב (שני) 97:81, היא תאלץ להסתדר בשבועיים הקרובים ללא אחד משחקניה הבולטים, אלאנדו טאקר.

 

טאקר התנגש במהלך המשחק עם תומר גינת, הוא פונה לביה"ח מאיר ויישאר שם הלילה. בבדיקה שנערכה לו נשלל החשש לזעזוע מוח, אך התגלו שני שברים בארובת העין. טאקר ייעדר שבועיים מהמגרשים ולאחר מכן ישוב לשחק עם מסכה.

 

מאמן האדומים, רמי הדר, אמר אחרי המשחק: "אני חושב שאשדוד שיחקה טוב יותר והגיע לה לנצח, מכבד את ההכרעה, שיחקנו בסגל חסר מאוד היום, הפציעה של אלאנדו, הפאולים של האוול, הסיטואציה של דארל וויליאמס, ובחצי השני נכנענו לכדורסל טוב מאוד של אשדוד. ניסינו הכל, ניסינו לא להשאיר את האוול על המגרש, וכשהחזרנו אותו הוא ביצע עבירות מהירות. אבל לא בגלל זה הפסדנו".

 

שחקן אשדוד, יפתח זיו, אמר: "יצאנו לדרך חדשה, נבוא לנצח בשבוע הבא בבית ואז נסתכל אחרת על הטבלה. בגדול אנחנו ב-0:2 עם קווין דילארד, אז יש לו נקודת זכות, זה נתן לנו שינוי כזה, קיבלנו כאפה כשהחליפו שחקן זר".

 

רמי הדר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רמי הדר(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן המנצחת, מאיר טפירו, סיכם: "אני מרגיש שיש לנו קבוצה טובה. אין ספק שזה ניצחון חשוב. קווין דילארד שחרר משהו בקבוצה, בזה שהוא לוקח על עצמו. משחק שני שאנחנו קולעים מעל 90 נקודות. עד היום עשינו 72 נקודות במשחק עומד, זה מדהים, היה חסר לנו נקודות במשחק מעבר, ובמשחקים האחרונים עשינו הרבה נקודות במשחק מעבר, וזה פתח אותנו. אני שמח".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלאנדו טאקר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים