שתף קטע נבחר

הפועל ת"א בהלם: "יכולים לא להיכנס לפלייאוף"

אחרי התבוסה המשפילה בבית (97:81) למכבי אשדוד, האדומים מחפשים פתרונות. עשויים לבצע זעזוע בסגל. השופטים ציינו בדו"ח את התפרעות הקהל והקבוצה תעמוד לדין. בנקס: "זה היה מכוער". משחק הכדורסל הקרוב של הקבוצה מתנגש בזה של הכדורגל, ניסיון להקדים את המפגש מול הפועל ירושלים

כאילו כלום לא השתנה. הפועל תל אביב של רמי הדר לא מצליחה להתרומם ואמש (ב') רשמה כבר את הפסדה החמישי (97:81) עם המאמן וירדה למאזן שלילי - 11:10. כזכור, שרון אברהמי פוטר מהקבוצה אחרי שניצח בשישה משחקים והפסיד כמות זהה. הדר עומד על 5:4.

 

האדומים שיחקו כדורסל נוראי אתמול. אז נכון שדארל וויליאמס הפצוע במפשעה לא שיחק ואלאנדו טאקר הובהל לבית החולים בהפסקה עם שני שברים בארובת העין (ייעדר כשבועיים), אך יחד עם זאת להפסיד ועוד בצורה כזו לקבוצת תחתית זה דבר שחייב להדליק נורה אדומה לקברניטי המועדון.

 

 

בהפועל מודעים למצב ושוקלים שינויים. בצוות המקצועי רוצים לשנות את תמהיל הזרים אבל לא בטוח שמבחינה כלכלית בהנהלה מוכנים ללכת להרפתקה. במועדון מקווים בנוסף שרביב לימונד ימשיך בקו השיפור ובסיבוב השלישי כבר יחזור להציג מספרים טובים. ביום שבת, הפועל ירושלים תגיע להיכל קבוצת שלמה והאדומים עשויים להופיע עם שלושה זרים בלבד.

 

בנוסף לכל הצרות, הקבוצה צפויה לעמוד ביום חמישי לדין אחרי שהאוהדים זרקו חפצים לפרקט כמחאה על השיפוט של ספי שמש. השופט ביקש מאנשי המזכירות לתעד את הדברים כדי שיוכל להכניס אותם לדו"ח שלו. חלק מהאוהדים אף חיכה לצוות השיפוט מחוץ לאולם וליווה אותם בקללות עד כניסתם לרכבים.

 

מה יהיה? רמי הדר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מה יהיה? רמי הדר(צילום: ראובן שוורץ)

 

"זה היה משחק מכוער, משני צידי המגרש. זה היה ממש מכוער בשבילנו. הם קלעו כמה סלים גדולים, שיחקו רבע שלישי גדול. שמרנו טוב במחצית הראשונה, אבל נתנו להם יותר מדי ריבאונדים בהתקפה, לא יכולנו לרוץ, וזה היה פשוט משחק מכוער", ציין אדריאן בנקס.

 

על השיטה של רמי הדר אמר בנקס: "השיטה הזאת דורשת ממך הרבה, ואנחנו צריכים לחשוב הרבה, במשחק אחד חסר לנו משחק בקטע המנטאלי, במשחק אחר חסר לנו משחק בקטע הפיזי, עוד לא היה לנו משחק שכולנו היינו ברמה שהשיטה דורשת מאיתנו להיות. ככה זה גם באימונים, יום אחד אנחנו יותר מדי אנרגטיים ומאבדים מלא כדורים, יום אחד אנחנו מוסרים כמו שצריך אבל איטיים. עוד לא מצאנו את האיזון בתוך המשחק שלנו".

 

הכדורסל מתנגש בכדורגל

מינהלת הליגה הופתעה לגלות לפני כמה ימים שמינהלת הכדורגל שיבצה משחק של הפועל ת״א ביום שבת (20:30) בדיוק בזמן שקבוצת הכדורסל שלה משחקת, זאת למרות בקשות קודמות.

 

מינהלת הליגה פנתה להפועל ת״א כדורסל עם הבעיה ואיפשרה לה לבקש לדחות את המשחק, ההנהלה פנתה לאורחת הפועל ירושלים שאיפשרה את הבקשה, אך הדבר נתקע בשל אילוצי הערוץ המשדר.

 

במה ייבחרו האוהדים - רגל או סל? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
במה ייבחרו האוהדים - רגל או סל?(צילום: אורן אהרוני)

 

אנשי המינהלת פנו לערוץ המשדר בניסיון לשכנע את הקדמת המשחק ליום שישי בצהריים או למינהלת הכדורגל שיזיזו את המשחק ליום שבת בצהריים, אך בשל שעה אחידה לכל שלושת המשחקים הדבר יותר בעייתי.

 

מהפועל ירושלים נמסר: ״אנחנו נשמח אם המשחק יוקדם ובגלל זה הסכמנו לבקשה של הפועל ת״א, אבל כמובן שנשחק בכל מקום ובכל זמן שיגידו לנו״

 

ממינהלת הליגה נמסר: ״הנושא בדיון מול הערוץ המשדר ומול מינהלת הכדורגל, אנחנו בודקים אפשרות להזזת המשחק״.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רמי הדר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים