שתף קטע נבחר

סמית' עשוי לשחק, מילאנו תגיע ללא מאמנה

הפורוורד התאמן חלקית, מחר יוחלט במכבי ת"א אם לשתפו מול האיטלקים ביורוליג (ה', 21:05). רפשה חולה בשפעת, עוזרו, מסימו קאנצ'ליירי, ידריך את הקבוצה בהיכל מנורה מבטחים

מכבי תל אביב נערכת לקראת משחקה ביורוליג מול ארמאני מילאנו (ה', 21:05), כשעיקר תשומת הלב מתרכזת בהחלמתם של השחקנים הפצועים בסגל. הבשורה הגדולה מבחינת הצהובים היא העובדה שדווין סמית' התאמן חלקית ועשוי לשחק מחר. הפורוורד התאמן במשך 45 דקות ומחר יוחלט סופית אם לשתפו במשחק.

 

ג'ו אלכסנדר חזר להתאמן באופן מלא וחזר לכשירות. סילבן לנדסברג ספג מכה בברך, התאמן באופן חלקי בלבד אבל יהיה כשיר להתמודדות. אנדרו גאודלוק וקווינסי מילר הפצועים לא התאמנו. גאודלוק, שדחה את הניתוח בקרסולו ומחכה לחוות דעת נוספת, יעבור את ניתוח הארתרוסקופיה בארצות הברית.

 

לנדסברג וסמית' התאמנו באופן חלקי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לנדסברג וסמית' התאמנו באופן חלקי(צילום: עוז מועלם)

 

מה שכן, גם מילאנו תגיע עם חיסרון בולט, בעמדת המאמן. יסמין רפשה סובל משפעת חריפה ונשאר באיטליה. עוזרו, מסימו קאנצ'ליירי, ידריך את הקבוצה בתל אביב. הצרות של האיטלקים לא מסתיימות כאן וקרונוסלב סימון, מנטס קלנייטיס וזוראן דראגיץ' לא ישחקו בגלל פציעה.

 

בגאצקיס: "כולם צריכים לעשות את העבודה שלהם"

מאמן הצהובים, איינארס בגאצקיס, דיבר היום בצהריים במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני חושב שהתכוננו טוב למילאנו. ההכנה המנטלית חשובה, וחשוב להתחיל את המשחק בצורה אגרסיבית".

 

המאמן הלטבי התייחס לביקורת החריפה כלפי השחקנים שהשמיע אחרי ההפסד להפועל גלבוע/גליל בליגה: "הייתי רוצה לראות קבוצה אחרת בלי שני סקוררים וריבאונדר כמו דווין. יש לנו בעיה בריבאונד, אנחנו צריכים עזרה מכל אחד מהשחקנים בנוגע לכדורים החוזרים. יש כאלה שעשו עבודה טובה יותר וכאלה שעשו עבודה פחות טובה. אני אחראי להכנה למשחקים. כולם צריכים לעשות את העבודה שלהם בצורה מיטבית. קל לדבר ולא קל לעשות. מאמנים צריכים לעשות את העבודה שלהם ושחקנים צריכים לעשות את העבודה שלהם".

 

"כולם צריכים לעזור בריבאונד". בגאצקיס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"כולם צריכים לעזור בריבאונד". בגאצקיס(צילום: עוז מועלם)

"אני מקבל ביקורת, זה חלק מהעבודה שלנו. אני צריך להיות חזק מבחינה מנטלית. נגדנו כולם קולעים, גם זריקות קשות. אבל לעולם לא אבקר שחקנים ספציפיים בפומבי", הוסיף המאמן.

 

"אני שמח מאוד כי היו לנו שלושה אימונים טובים, עם 12 שחקנים. הייתה לנו אנרגיה. דווין סמית' התאמן ונראה מחר אם ישחק", סיפר בגאצקיס.


דיימון סימפסון באימון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דיימון סימפסון באימון(צילום: עוז מועלם)


פורסם לראשונה 08/03/2017 15:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים