שתף קטע נבחר

על סף הדחה: נהריה הובסה ביורופקאפ

הקבוצה של אריק אלפסי הפסידה (89:68) נגד בון הגרמנית בחוץ אחרי קריסה ברבע הראשון (25:5) במסגרת רבע הגמר המפעל האירופי. הגומלין ביום רביעי הבא

עירוני נהריה רשמה הערב (ד') תבוסה 89:68 במשחקה הראשון מול בון הגרמנית, במסגרת רבע גמר היורופקאפ של פיב"א. הקבוצה הצפונית יכולה לראות את עצמה מאוכזבת אחרי שפתחה רע את המשחק וקרסה ברבע הראשון שנגמר בתוצאה 25:5 שלמעשה הכריע את המשחק.

 

היא אמנם ניצחה את שני הרבעים הבאים, אך לא הצליחה לצמק את הפער הגדול וקשה להאמין שתצליח למחוק את הפיגור במשחק הגומלין שיתקיים ביום רביעי הבא באולם בעין שרה. כאמור, הפתיחה הגרועה של נהריה הייתה בעצם סיפור המשחק כולו. הקבוצה נראתה רע מאוד, חטפה סלים מכל פינה ולא שמרה בהגנה.

 

יהיה קשה לחזור. יהונתן שולדברנד (צילום: פיב"א) (צילום: פיב
יהיה קשה לחזור. יהונתן שולדברנד(צילום: פיב"א)
 

 

ההתקפה לא הייתה טובה יותר, אחרי שבמשך רבע שלם קלעה הקבוצה סל שדה אחד בלבד. ברבע השני נהריה התאוששה, הודות לסקוטי הופסון שיצא ראשון מההלם ואחרי חמש נקודות רצופות של יונתן שולדבראנד ניצחה נהריה את הרבע 17:18, וצימקה את הפיגור - 42:23 במחצית.

 

ברבע השלישי המומנטום של נהריה נמשך כשהופסון המשיך להיות היד החמה של נהריה ואחרי עוד ניצחון ברבע (18:22) עלתה נהריה לרבע הרביעי במינוס 15 נקודות 60:45. אלפסי, שכבר ראה את הקבוצה שלו חוזרת למשחק ומצמקת את היתרון של הגרמנים, אך חוסר יציבות וטעויות בקבלת ההחלטות בדקות קריטיות, בתוספת 21 איבודי כדור, איפשרו לבון לחזור למשחק. הדקות האחרונות כבר היו על ההפרש לקראת המשחק הבא ובסיום 68:89.

 

קלעו: הופסון 19, פאוסט 17, גייטס 14, שולדבראנד 7, קיצ'ן 6, דאגלאס 2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אריק אלפסי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים