שתף קטע נבחר

"גם אם נרד ליגה, נעשה את זה בצורה מכובדת"

במכבי קריית גת מפנימים שהם בדרך הבטוחה לליגה הלאומית, אחרי התבוסה 98:66 להפועל חולון. מנכ"ל המועדון, כפיר סויסה: "זאת תחושה לא נעימה, להעביר עכשיו את כל הסיבוב השלישי ככה, אבל נמשיך לשחק כדורסל"

נועלת טבלת ליגת העל, מכבי קריית גת, ממשיכה לשקוע ובעיקר להפסיד. הפעם היא הובסה 98:66 מול הפועל חולון בחוץ. אחרי הניצחונות של מכבי אשדוד וגלבוע/גליל, בקבוצה מבינים שהם בדרך הבטוחה לירידה לליגה הלאומית, כשהמאזן עומד על ארבעה ניצחונות בלבד מול 18 הפסדים.

 

בקבוצה התקשו להסתיר את האכזבה בסיום המשחק, בטח לאחר שבמחצית הראשונה שחקניו של אלעד חסין הצליחו להישאר בקצב ואפילו עלו ליתרון. ביציאה מחדר ההלבשה נראתה קריית גת אבודה לחלוטין והציגה יכולת נוראית, כולל שש דקות ללא נקודות.

 

"המצב לא טוב בלשון המעטה". אלעד חסין (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"המצב לא טוב בלשון המעטה". אלעד חסין(צילום: אבי רוקח)

 

הנהלת הקבוצה ניסתה לתקן במהלך העונה את הטעויות שעשתה בבניית הסגל וגם החליפה את המאמן נתי כהן באלעד חסין, אבל גם השינויים האלה לא הובילו לניצחונות. מנכ"ל הקבוצה, כפיר סויסה, אמר בסוף המשחק: "המצב לא טוב בלשון המעטה. התחלנו את העונה לא טוב, ניסינו לתקן תוך כדי תנועה, בעונה שעברה זה עבד אבל השנה פחות".

 

"בחודש האחרון הקבוצה באמת נראתה יותר טוב אבל זה היה קצת מאוחר מדי", הוסיף סויסה, "הפסדנו שני משחקי בית להרצליה ולנהריה. קבוצה שמפסידה בשני המשחקים האלה בסיטואציה שהיינו בה בשניות האחרונות - קשה לה מאוד להישאר בליגה. אני חושב שכולם יודעים לקרוא את הטבלה. זאת תחושה לא נעימה, להעביר עכשיו את כל הסיבוב השלישי ככה. אבל זאת ליגת העל, אנחנו נמשיך לשחק כדורסל ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

 

"זה עצוב מאוד, זה מועדון שחשוב מאוד לא רק לעיר אלא לאזור כולו", המשיך המנכ"ל. "הכל פה אישי במועדון, הוא נבנה מאפס לא מזמן. זה עצוב אבל יש גם דרך לרדת ליגה, וגם אם נרד נעשה את זה בצורה מכובדת, נתקן מהר והפנים קדימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
ג'סטין קרטר
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים