שתף קטע נבחר

אלפסי: "מקווה שנחזיר את הכבוד"

עירוני נהריה תנסה לעשות מחר (ד', 19:30) את הבלתי ייאמן ולהדיח את בון ברבע גמר היורופקאפ, אחרי שהובסה ב-21 נקודות בגרמניה. המאמן אמר: "זה היה זוועה איך שפתחנו שם, אני בטוח שנבוא אגרסיביים"

כשהיא עם הגב לקיר ועל סף הדחה תנסה מחר (ד', 19:30) עירוני נהריה לעשות את הבלתי ייאמן, ולהפוך פיגור של 21 נקודות לניצחון על בון הגרמנית.

נהריה, שכזכור הובסה 89:68 במשחק הראשון, תזדקק לניצחון בהפרש גבוה יותר כדי לרשום היסטוריה ולהעפיל לשלב חצי גמר היורופקאפ של פיב"א.

 

הבעייה היא שנהריה מגיעה למשחק חבולה אחרי ההפסד ביום ראשון האחרון לגליל/גלבוע (72:73), שבו גם הציגה כדורסל רע מאוד ואחוזים נוראיים בכל העמדות. מאז ההפסד מנסים בנהריה להרים את השחקנים שנראו שפופים. עיקר ההתמקדות של הצוות המקצועי היא בניסיון לגרום לשחקנים לחדור יותר לסל במקום להמר על זריקות לשלוש. זאת, לאחר שביום ראשון סיפקה הקבוצה מפגן שלשות נוראי שהתבטא במאזן רע מאוד (6/29).

 

בנהריה רוצים מאוד גם למחוק את חרפת הרבע הראשון מהמשחק הראשון בבון, אז ירדה הקבוצה בפיגור 25:5 לאחר שקלעה סל שדה בודד. מאמן נהריה, אריק אלפסי , אמר: "אני רוצה שניראה כמו קבוצה, שנשתף את הכדור יותר ונקבל החלטות יותר טובות בהתקפה ונשחק הרבה יותר אגרסיבי. זה היה זוועה שפתחנו שם את המשחק. בצורה שלא מתאימה לקבוצה שלנו. אני מקווה שנחזיר את הכבוד שאיבדנו בגרמניה. אנחנו לא חושבים על ההפרש, אלא קודם כל איך לנצח. אני בטוח שנבוא מספיק אגרסיביים, מדובר בקבוצה חזקה. ננסה לכפר על המשחק שם ועל המשחק האחרון בליגה".

 

דרווין קיצ'ן: "אנחנו מפגרים ב-21 נקודות, כך שאנחנו חייבים לשחק באגרסיביות ואינטנסיביות. אנו עדיין מאמינים שאנחנו יכולים להעפיל לפיינל פור, זו הייתה המטרה שלנו מלכתחילה. אנחנו חייבים להיות מרוכזים יותר מאשר היינו בשני המשחקים האחרונים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים