שתף קטע נבחר

למרות החיזורים, קולשוב שוקל להישאר במכללות

הגארד/פורוורד (22, 1.96 מ') שמבוקש על ידי מכבי תל אביב והפועל ירושלים עשוי להגיש בקשה מיוחדת לשחק עונה נוספת בארה"ב. המטרה שלו היא לעבור למכללה גדולה כדי להיחשף בפני קבוצות ה-NBA. העמיד במכללת רייס ממוצעים של 18.1 נקודות ו-9.1 ריבאונדים ב-2016/17

הקיץ הקרוב הולך להיות אחד המעניינים בשנים האחרונות עבור השחקן הישראלי. הקרב הגדול בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים יוביל למאבקים בין שני המועדונים על שמות כמו שון דוסון, כרם משעור, עוז בלייזר וגם איגור קולשוב.

 

הגארד/פורוורד שסיים לאחרונה את העונה במכללת רייס בהדחה ברבע גמר הטורניר המחוזי, נחשב לשחקן בשל אחרי שהעביר את השנים האחרונות בארצות הברית (תיכונים ומכללות), והעמיד העונה בממוצע 18.1 נקודות, 9.1 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-35 דקות. אלא שלמרות החיזורים הרבים מצד הצהובים והאדומים, קולשוב שוקל להישאר עונה נוספת במכללות.

 

איגור קולשוב. שוקל להגיש בקשה לשחק עונה נוספת בארה"ב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איגור קולשוב. שוקל להגיש בקשה לשחק עונה נוספת בארה"ב(צילום: עוז מועלם)

 

על פניו הישראלי בן ה-22 אמור לסיים את קריירת הקולג'ים שלו, אבל מאחר שאחרי עונתו הראשונה (בה שיחק באריזונה סטייט) החליט לעבור לרייס ובשל כך ישב בחוץ עונה שלמה (חוקי המכללות), ניתנת לו אפשרות להגיש בקשה לשחק עונה נוספת בארצות הברית.

 

המחשבה של קולשוב היא לעבור שוב, הפעם למכללה גדולה יותר, כדי להיחשף לסקאוטים ב-NBA ולקבוצות חזקות באירופה. עם כל הכבוד לרייס, גם הוא יודע שמדובר בקולג' קטן שהמספרים היפים שהעמיד בו, והעובדה שנבחר בו לחמישיית המצטיינים, לא עושים יותר מדי רושם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורסל
איגור קולשוב
צילום: איגוד הכדורסל
מומלצים