שתף קטע נבחר

יינסי גייטס הושעה באופן זמני מכל פעילות

תובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור החליט שהסנטר של עירוני נהריה לא רשאי להשתתף במשחקי הקבוצה ובאימונים עד להכרעה בעניינו במוסדות השיפוט של הסוכנות למניעת סימום בספורט

יינסי גייטס מושעה מכל פעילות עד להודעה חדשה, כך הודיע היום (ג') תובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור. כזכור, אתמול התגלה שהסנטר של עירוני נהריה נכשל בבדיקת סמים ונמצאו חומרים אסורים בגופו.

 

 

על פי התקנון, על גייטס עשוי להיגזר עונש כבד של הרחקה לארבע שנים. במכתב שנשלח לאיגוד הכדורסל באמצעות עו"ד כרמל נפתלי ביקשה הסוכנות למניעת סימום להשעות מיד את גייטס, וכך אכן קרה.

 

תובע האיגוד כתב בהחלטתו: "יש להודיע לקבוצתו של השחקן כי הוא מושעה, באופן זמני, מכל פעילות, וזאת עד להכרעה סופית בעניינו במסגרת מוסדות השיפוט של הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט. בנוסף לכך, קיימת לשחקן הזכות לבקש שייערך לו שימוע ביניים אצל הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט".

 

עו"ד נפתלי כרמלי מהסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט הסביר אתמול כי אם גייטס יבחר שלא לקיים שימוע, הוא רשאי לדרוש לפתוח את בקבוקון B. הוא הוסיף שתוצאות בקבוקון A היו חד משמעיות.

 

גייטס. זכאי לשימוע (צילום: עופר מאיר) (צילום: עופר מאיר)
גייטס. זכאי לשימוע(צילום: עופר מאיר)

 

הבדיקה המדוברת נערכה ב-19 בפברואר, אחרי המשחק שבו הובסה עירוני נהריה מול הפועל תל אביב בדרייב אין 92:71 במסגרת המחזור ב-19 בליגת העל. עבור גייטס הייתה זו הבדיקה השנייה שהתקיימה העונה, לאחר שכבר נבדק במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. על פי עדויות, גייטס נראה עצבני מאוד בזמן הליך מסירת השתן.

 

עבור נהריה מדובר במכה קשה. יינסי גייטס, ששיחק בעבר גם בהפועל אילת, הפועל ת"א והפועל ירושלים, היה מהשחקנים הבולטים והיציבים בקבוצה של אריק אלפסי העונה. הוא קלע בממוצע 14.2 נקודות וקלט 6.1 כדורים חוזרים למשחק בכ-27 דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
יינסי גייטס
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים