שתף קטע נבחר

שירן צעירי: "מגיע לנו לזכות באליפות"

קפטנית רמת חן כבר מחכה לפתיחת סדרת גמר הפלייאוף לנשים (ה', 19:00) מול מכבי אשדוד. העליון: "לכל משחק דינמיקה משלו". ענבר: "מרגיש שהקבוצה שלי מוכנה". דורון: "מה שחשוב זה איך מסיימים את העונה"

מכבי רמת חן תארח מחר (ה', 19:00, זיסמן) את מכבי אשדוד בפתיחת סדרת גמר הפלייאוף לנשים (בשיטת הטוב מ-5). שנה שנייה ברציפות שהשתיים נפגשות ראש בראש בקרב על הצלחת וגם הפעם מדובר בשתי הקבוצות שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון, ואפילו עם מאזן זהה: 18 נצחונות ו-3 הפסדים.

 

שלושה הפסדים בלבד, כאמור, יש לשתיים, רק שאשדוד ספגה אותם מול קבוצה אחת. ניחשתם נכון, רמת חן, שבשל כך גם תהנה מיתרון הביתיות בסדרה.

 

"אני מאמינה בקבוצה שלי". שי דורון (צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים) (צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים)
"אני מאמינה בקבוצה שלי". שי דורון(צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים)

 

"לכל משחק דינמיקה משלו", מבקשת מאמנת רמת חן, שירה העליון, להבהיר. "אין קשר בין מה שהיה בעונה הסדירה, אנחנו חיות ממשחק למשחק. השחקניות שלי מאוד רוצות להצליח. אני מאמינה בהן, סומכת עליהן והן מבינות היטב את גודל המעמד".

 

רמת חן מגיעה לסדרה כמחזיקת הגביע הטריה ולאחר שעברה בחצי הגמר את אליצור חולון (1:3), למרות שהפסידה את המשחק הראשון בביתה. "הוכחנו בחצי שגם כשאיבדנו את הביתיות, ידענו לחזור לעצמנו ולנצח", הסבירה קפטנית רמת חן, שירן צעירי. "מכבי אשדוד היא קבוצה מצוינת והיה לה גם שבוע מנוחה. אנחנו מגיעות מפוקסות, במוטיבציה גבוהה מאוד. מגיע לנו לזכות בתואר אחרי שבעונה שעברה, בשניות האחרונות של המשחק החמישי, החמצנו את האליפות".

 

מנגד, אשדוד טיילה בחצי הגמר המקביל 0:3 מול בנות הרצליה. עבור מאמנה, עדן ענבר, יהיה זה גמר פלייאוף שמיני ברצף בו הוא עומד על הקווים. "שילוב מוצלח בין ההיבטים המנטאליים והמקצועיים, הוא זה שיכריע בסופו של דבר את הסדרה", סיפר. "בחודש האחרון ביצענו קפיצה ביכולת. אני מרגיש שהקבוצה שלי מוכנה. יש תחושה שהבנות יותר מחויבות, ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי כבר במשחק מחר ובסדרה כולה".

 

קפטנית אשדוד, שי דורון, סיכמה: "בכל המפגשים הקודמים בינינו העונה, רמת חן ניצחה. רק שעם כל הכבוד, מה שחשוב זה איך מסיימים את העונה. אנחנו מוכנות למשחק מחר כמו גם לכל הסדרה. מאמינה מאד בקבוצה שלי. הוכחנו כבר שאנחנו יודעות לתפקד במצבי לחץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים
שירן צעירי
צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים
מומלצים