שתף קטע נבחר

המלחמה על ריצ'רד האוול נמשכת

הפועל ת"א הודיעה כי: "היו גישושים עם הפועל ירושלים, הודענו להם שאין עסקה והמגעים איתם הסתיימו". מנגד סגנית האלופה הציגה חוזה מחייב שנחתם בין הצדדים

בעקבות חשיפת ynet ספורט בנוגע להסכם החתום בין הפועל תל אביב והפועל ירושלים על מעברו של ריצ'רד האוול לסגנית האלופה, הוציאו היום (שישי) שתי הקבוצות הודעות רשמיות בנושא, שסותרות לחלוטין אחת את השנייה.

 

בהפועל ירושלים טוענים כי: "לאחר פנייתה של הנהלת הפועל ת"א לראשי הפועל ירושלים, על מנת לבחון את העברתו של השחקן ריצ'רד האוול לשירותיה של האחרונה, נפתח מו"מ בין הצדדים בסיומו הושגו הסכמות. ההסכמות הועלו על הכתב בהסכם משפטי מחייב שנחתם על ידי הקבוצות. לאחר שנחתם הסכם בין הקבוצות, ניהלה הפועל י-ם מו"מ עם השחקן על מנת להגיע להסכמות בנוגע למעברו לקבוצה"

 

פרטי החוזה של האוול ()
פרטי החוזה של האוול

 

"משהושגו כל ההסכמות, חתם גם השחקן על ההסכם (מצ"ב ההסכם; הסכומים נמחקו לשם שמירה על פרטיותם של הצדדים המעורבים). אין כאן מקום לפרשנות. מדובר בהסכם משפטי מחייב. אנו מצפים מכל הצדדים לכבד את ההסכם כלשונו. כל גרסה אחרת להשתלשלות האירועים איננה נאמנה לאמת בלשון המעטה", מסרו.

 

הפועל ת"א: "זאת הייתה טיוטה, הודענו להם שאין עסקה"

הגרסה של הפועל ת"א, כצפוי, שונה לחלוטין:"כפי שכבר הובהר, הפועל ירושלים מנסה להחיות מסמך משפטי חסר תוקף. כחלק מניסיונה זה, הוחתם האוול על המסמך לאחר ביטול ההסכם, תוך שהוסתר ממנו כי קודם לחתימה שחולצה ממנו הפועל תל אביב הודיעה להפועל ירושלים בכתב על ביטול העסקה - ותוך שהוטעה לחשוב כי ההסכם בתוקף"

 

"זאת בנוסף לכך, שהחתימה נעשתה מאחורי גבנו, ללא שעודכנו כלל כי חתימה כזאת עומדת להתרחש ולאחר שמספר נקודות בהסכם שבכלל בוטל, לא קוימו זאת לאחר שירושלים אף ניסו לשנות את תנאי ההסכם קודם לכן - מה שהיווה חלק מהסיבות לביטול ההסכם"

  

"אנו בהפועל תל אביב מצרים על המהלך אותו ביצעה ירושלים בחוסר תום לב. חתימה מאחורי גבנו על הסכם שבוטל ביודעין ללא ספק אינה מקובלת. ריצ'ארד האוול היה, עודנו וימשיך להיות שחקן הפועל תל אביב".


פורסם לראשונה 07/04/2017 16:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורסל
ריצ'רד האוול
צילום: איגוד הכדורסל
מומלצים