שתף קטע נבחר

ברנדון טריש חתם בבני הרצליה

הגארד האמריקני (26, 1.93) יחליף את סטיבן דניס הפצוע. מיקי גורקה: "שחקן מצוין שיעזור לנו להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו להמשך העונה". דניס יעבור מחר בדיקת MRI. טריש צפוי לנחות עוד היום בארץ

בני הרצליה הודיעה היום (א') על החתמתו של ברנדון טריש. הגארד האמריקני בן ה-26 (1.93 מ') יחליף את סטיבן דניס, שנפצע בברכו במשחק מול הפועל חולון במחזור שעבר ובקבוצה מעריכים שגמר את העונה. טריש פתח את העונה בליגת הפיתוח, ולפני כן ישב מחוץ למגרשים במשך עונה וחצי בגלל פציעה.

 

"אני רוצה לאחל החלמה מהירה לסטיבן דניס שיחסר לנו על המגרש ובחדר ההלבשה", אמר מאמן הקבוצה מיקי גורקה, "ברנדון הוא שחקן מצוין שיעזור לנו להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו להמשך העונה".

 

טריש הוא בוגר אוניברסיטת סיראקיוז. בכל ארבע שנותיו בקולג' הגיעו "האורנג'-מן" לטורניר המכללות, ובעונת 2012/13 הוא הוביל אותם יחד עם מייקל קרטר-וויליאמס לפיינל פור, עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק.

 

אחרי שלא נבחר בדראפט 2013, הגיע הגארד לאירופה והוביל את טרנטו לעלייה לליגה הראשונה באיטליה, עם 16.5 נקודות ו-3.0 אסיסטים בעונה הרגילה ו-20.3 נקודות ו-3.2 אסיסטים למשחק בפלייאוף העלייה, כולל תצוגה אדירה של 43 נקודות בניצחון המכריע על אורלנדינה שבה שיחק ג'יאנלוקה באזילה הוותיק.

 

בקיץ 2014 הוא נבחן בניו יורק ניקס, לפני שחזר לאיטליה וחתם בווירטוס רומא, בה רשם 12.4 נקודות ו-3.6 אסיסטים ביורוקאפ, אבל נפצע באמצע העונה בברכו ושב למגרשים רק בפתיחת העונה הנוכחית. בחודשים האחרונים שיחק הגארד בדלאוור ובסולט לייק סיטי מליגת הפיתוח וב-48 משחקים העונה רשם שורה של 6.9 נקודות, 2.1 ריבאונדים, 1.8 אסיסטים, 37% לשלוש ב-19 דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מיקי גורקה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים