שתף קטע נבחר

העליון הורחקה, רמת חן איזנה ל-1:1 בגמר

ריצת 0:12 בחמש הדקות האחרונות, וללא המאמנת על הקווים, סידרה למחזיקת הגביע 56:61 בחוץ על מכבי אשדוד - ניצחון שהחזיר לה את יתרון הביתיות. העליון: "פעם ראשונה שאין לי מילים". ענבר: "שיחקנו רק 10 דקות כדורסל"

המומנטום בסדרת גמר פלייאוף הנשים החליף צד, ושוב באופן די מפתיע. אחרי שקרסה בביתה רק לפני שלושה ימים, מכבי רמת חן החזירה הערב (ה') לעצמה את יתרון הביתיות, כשגברה בחוץ 56:61 על מכבי אשדוד ואיזנה ל-1:1 את הסדרה ההפכפכה (בשיטת הטוב מ-5).

 

זה היה משחק משוגע. רמת חן שמטה יתרון של 16 הפרש בתחילת המחצית השנייה (25:41), כבר פיגרה שבע (56:49), חמש דקות לבאזר, אבל רצה 0:12 עד לסיום. וכל זאת, כששירה העליון נמצאת ביציע לאחר שהורחקה באמצע הרבע הרביעי. בקיצור, וואוו.

 

ג'קסון מול אדאמס. 1:1 בסדרה (מנהלת הליגה לנשים) (מנהלת הליגה לנשים)
ג'קסון מול אדאמס. 1:1 בסדרה(מנהלת הליגה לנשים)

סל של טיפאני ג'קסון קבע 9:11 לאשדוד (7), רק שזה היה היתרון האחרון של המארחת עד לרבע הרביעי. שלשות של בריה הולמס ושירן צעירי הורידו את רמת חן לרבע הראשון בפלוס ארבע (13:17) וריצת 12:22 מרשימה בעשר הדקות הבאות העניקו לקבוצה של שירה העליון יתרון דו-ספרתי (25:39).

 

אצל אשדוד, בניגוד למשחק הראשון, שום דבר לא הלך בחצי הראשון. זה בלט אצל טיפאני הייז, שכיכבה ביום שני עם 23 נקודות בזיסמן וקלעה שתיים בלבד עד ההפסקה. רק שהרבע השלישי היה שונה לגמרי. שי דורון וטיפאני ג'קסון מזערו עד ל-45:44 ובדקות הבאות המהפך הושלם.

 

הופקינס מנווטת (מנהלת הליגה לנשים) (מנהלת הליגה לנשים)
הופקינס מנווטת(מנהלת הליגה לנשים)

 

זה היה נראה שרמת חן בדרך להפסד. העליון ספגה שתי טכניות, נועה רקנאטי החליפה אותה על הקווים ודווקא אז, בניגוד גמור למהלך המשחק, הגיעה הריצה של האורחת. שי דורון ואריקה ווילר החטיאו בשניות האחרונות ודניאל דיאמנט וצעירי סגרו עניין מהקו.

 

"פעם ראשונה שאין לי מילים", ניסתה לעכל העליון את הדרמה הגדולה ולא שכחה להחמיא לעוזרת שלה: "תצוגה ענקית של נועה והבנות. לא משנה מה יקרה בסדרה, הבנות שלי ווינריות". מנגד, מאמן אשדוד, עדן ענבר, סיכם: "שיחקנו הערב רק 10 דקות כדורסל, וזה לא הספיק. רמת חן הייתה טובה יותר".

 

קלעו לרמת חן: הולמס 14, בארון, אדאמס וצעירי 10 כ"א, דיאמנט 8, הופקינס 5, רבר 4. לאשדוד: הייז 19, דורון 16, ג'קסון 10, שפיר 7, ווילר 3, לויצקי 1. המשחק השלישי בסדרה ייערך ביום חמישי בזיסמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מנהלת הליגה לנשים
שירה העליון
מנהלת הליגה לנשים
מומלצים