שתף קטע נבחר

בלאגן במכבי ת"א: ראד נזרק מהאסיפה, מעמדו של בגאצקיס התערער

שוב לא שקט אצל הצהובים בסיום ה-76:73 הביתי לאילת: ניקולה וויצ'יץ' הוציא מחדר ההלבשה את הפורוורד, שלטענת הצוות המקצועי "הגיע בגישה לא נכונה". במועדון שוקלים להחליף את המאמן עוד העונה ויחכו למשחק מול הפועל ירושלים

 

מכבי תל-אביב רשמה הערב (א') הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות - 76:73 להפועל אילת בבית - לראשונה בהיסטוריה של המועדון. בעקבות שרשרת המפלות מעמדו של המאמן איינארס בגאצקיס כבר אינו יציב כפי שהיה עד לאחרונה, ובהנהלה יחכו למשחק מול הפועל ירושלים בשבת כדי להכריע לגבי עתידו. 

 

זה ממש לא הכל. ויקטור ראד, שקלע רק שתי נקודות, נזרק מהאסיפה הקבוצתית על-ידי המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ'. במכבי רצו לשלוח מסר לקבוצה בכלל ולשחקן בפרט, שלטענת הצוות המקצועי הגיע להיכל הערב "בגישה לא נכונה".

 

הספסל של מכבי ת"א. שוב לא שקט (יאיר שגיא) (יאיר שגיא)
הספסל של מכבי ת"א. שוב לא שקט(יאיר שגיא)

 

יעזוב בקרוב? בגאצקיס (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
יעזוב בקרוב? בגאצקיס(צילום: יאיר שגיא)
 

 

בגאצקיס אמר בסיום: "התחלנו את המשחק כמו שרצינו, שיחקנו חזק וחכם בהגנה, כמו קבוצה. לא ויתרנו, נלחמנו עד הסוף. ניסינו לעצור אותם אבל החטאנו כמה זריקות פנויות. זה מועדון גדול עם היסטוריה מאחוריו ואנחנו צריכים לעשות את הכי טוב שלנו בכל משחק, בכל דקה. אנחנו מנסים לעשות דברים אחרים בהגנה, כל הזמן יושבים ומדברים על הסיטואציה".

 

עודד קטש: "לא התנהלנו נכון בדקות האחרונות, ניצחנו עם הרבה מזל בסוף. אננחו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. המזל היה איתנו ותפסנו את מכבי ביום פחות טוב מחוץ לקשת, היינו שם ונשארנו. מתחילת העונה האמנו וידענו לאן אנחנו רוצים להגיע. אנחנו בטח לא חושבים שיש לנו יתרון יוצא דופן על כל קבוצה. יש לנו איזון טוב, אבל זה לא מבטיח שום דבר".

פורסם לראשונה 09/04/2017 22:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צלום: ראובן שוורץ
ויקטור ראד
צלום: ראובן שוורץ
מומלצים