שתף קטע נבחר

בעקבות ההפסד: בגאצקיס עשוי לאבד את משרתו

במכבי ת"א סימנו את הקלאסיקו בשבת מול הפועל י-ם (21:00) כמבחן האחרון של המאמן הלטבי המאכזב. גל מקל גיבה את ויקטור ראד: "כל אחד יכול להיות מצוברח"

ספק אם מישהו במכבי תל אביב האמין כי הקבוצה היקרה ביותר בתולדות המועדון (מעל 100 מיליון שקלים), תשבור כל כך הרבה שיאים שליליים בעונה הנוכחית. בפועל זו המציאות, ואתמול (א') רשמו הצהובים שיא שלילי נוסף - שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, אחרי ה-76:73 הביתי להפועל אילת.

 

כבר אתמול פרסמנו: מעמדו של בגאצקיס התערער

 

רוב החיצים מופנים בשבועיים האחרונים לעברו של איינארס בגאצקיס. ממשחק למשחק מתגלה כי אין לו את הפתרונות למצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה, כשגם חלק מהשחקנים כבר לא איתו.

 

הדוגמא הטובה ביותר לכך היא ויקטור ראד, שלאורך החודשים האחרונים דווקא היה הפייבוריט של הלטבי וקיבל דקות רבות. אתמול הוא היה עצבני מאוד ואף נזרק על-ידי בגאצקיס וניקולה וויצ'יץ' מהאסיפה הקבוצתית מיד בסיום המשחק.

 

למרות שמכבי ת"א החליפה כבר שלושה מאמנים העונה (ארז אדלשטיין, רמי הדר וליאור ליובין), נראה שבהנהלה לא יחששו לפטר גם את בגאצקיס אם ירגישו שהוא לא יכול להוציא את הספינה מהבוץ. במועדון רואים במפגש מול הפועל ירושלים בשבת (21:00) כמשחק המבחן של הלטבי. ניצחון בארנה פיס יחד עם די.ג'יי סילי ויוגב אוחיון שצפויים לשוב לסגל, ישאיר אותו בוודאות בתפקיד. הפסד - ועשויה להיות רעידת אדמה נוספת.

 

יעזוב בקרוב? בגאצקיס (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
יעזוב בקרוב? בגאצקיס(צילום: יאיר שגיא)
 

גל מקל, שלא ירד בשלושת המשחקים האחרונים מ-31 דקות בעקבות הפציעות השונות בסגל, התייחס למה שקרה עם ראד מיד בסיום המשחק: "לוויקטור היה משחק פחות טוב וכל שחקן יכול להיות מצוברח. הוא חלק מאיתנו וכמובן שאכפת לו".

 

על היכולת של קבוצתו אתמול ובכלל בשבועיים האחרונים אמר: "יש לנו סף שבירה נמוך, זו הבעיה שלנו. כשדברים פחות הולכים אנחנו נכבים. אנחנו צריכים לעבוד על זה. אין סודות. אי אפשר אחרי כל ריצה של קבוצה מולנו להתפרק ולרדוף. זה קרה לנו המון המון פעמים העונה".

 

איבדו את בגאצקיס. שחקני מכבי ת"א (צלום: ראובן שוורץ) (צלום: ראובן שוורץ)
איבדו את בגאצקיס. שחקני מכבי ת"א(צלום: ראובן שוורץ)
 

 

מקל לא היה מוכן להאשים אף גורם בקבוצה במצב הקשה: "קבוצה היא קבוצה. אף פעם לא התעסקתי באצבעות מאשימות. מנצחים ומפסידים יחד. זו אשמה של כולנו. יש לנו מטרה הכי חשובה העונה שהיא אליפות ויש לנו את היכולת לעשות את זה, בטח כשיחזרו שחקנים. נוכל לנשום יותר עכשיו עם משחק אחד בשבוע".

 

על המפגש מול סגנית האלופה בשבת הוסיף מקל: "משחק נגד ירושלים הוא מיוחד בלי קשר למיקום בטבלה ובאיזו תקופה הקבוצות נמצאות. אנחנו רוצים לחזור לכדורסל שלנו ולניצחונות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צלום: ראובן שוורץ
איינארס בגאצקיס
צלום: ראובן שוורץ
מומלצים