שתף קטע נבחר

כדורסל נשים: אשדוד רחוקה ניצחון מאליפות

לויצקי (17 נק') הצטיינה, החבורה של עדן ענבר חזרה מרמת חן עם 54:67 ועלתה ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף, בה עדיין לא הושג ניצחון ביתי. אדאמס נפצעה ברבע השני ולא חזרה לפרקט. המשחק הרביעי: ביום חמישי הבא באשדוד

מכבי אשדוד רחוקה 40 דקות מאליפות רביעית ברציפות. ניצחון חוץ 54:67 על מכבי רמת חן העלה הערב (ה') את הקבוצה של עדן ענבר ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף לנשים (בשיטת הטוב מ-5) - מרחק 'וי' נוסף מהנפת הצלחת.

 

 

כמו בכל המשחקים בסדרה, גם הפעם המארחת לא הצליחה לשמור על הבית. רק שרמת חן סיימה את הערב עם בעיה גדולה נוספת מבחינתה: דניאל אדאמס, אחת הכוכבות הגדולות של הקבוצה, נפצעה ברבע השני ולא חזרה לפרקט. עדיין לא ברור אם תוכל לשחק בשבוע הבא באשדוד - במשחק הרביעי בסדרה.

 

משחק ענק. לויצקי בעוד פעולת הגנה (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
משחק ענק. לויצקי בעוד פעולת הגנה(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

 

מהלך המשחק

רבע ראשון רווי מהפכים ונקודות. טיפאני ג'קסון נחסמה פעמים על ידי דניאל אדאמס בדקה הראשונה, אבל סיימה את הרבע עם 6 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. סל של קטיה לויצקי העלה את האורחת ל-14:17 (7), אבל דניאל דיאמנט ובריה הולמס דאגו להוריד את רמת חן ביתרון מינימלי (20:21) בסוף הרבע הראשון.

 

רמת חן עוד עלתה ל-20:25, אבל שלשה של שי דורון ומשחק נהדר של קטיה לויצקי הפכו מהר מאוד את התוצאה. לויצקי, שקלעה נקודה בלבד במשחק השני בסדרה, סיימה את המחצית הראשונה עם 10, הודות למהלכים אדירים. אדאמס נפצעה, ירדה לחדר ההלבשה לקבלת טיפול ואשדוד, איך לא, ניצלה זאת כדי לרדת להפסקה בפלוס ארבע, 31:35.

 

ג'קסון לא סופרת את הגנת רמת חן (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
ג'קסון לא סופרת את הגנת רמת חן(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

 

ללא אדאמס, רמת חן, כצפוי, התקשתה גם בפתיחת הרבע השלישי. רק שאשדוד סבלה מפציעה לא פשוטה גם היא: שי דורון נפגעה בברכה וירדה לספסל. ועדיין, בדיוק כמו במשחק הראשון

 בסדרה, החבורה של עדן ענבר לחצה על הדוושה בדיוק בזמן הנכון. ריצת 6:15 העניקה לאשדוד יתרון דו-ספרתי (39:50), כשדניאל רבר הצעירה הייתה נקודת האור היחידה אצל הסגולות. בסיום הרבע: 44:50 לאורחת.

 

רמת חן צימקה עד ל-52:51, שמונה דקות לבאזר, הודות לשלשה של דזי פדר. רק שהקאמבק של צ'לסי הופקינס ושות' לא הושלם. ווילר הגיבה בשלשה משלה, לויצקי וג'קסון המשיכו ביכולת הנהדרת והפער צמח ל-54:61 (37). רבר ספגה עבירה חמישית, יתר שחקניות רמת חן ניסו להציל את המולדת בזריקות מחוץ לקשת ואשדוד אמרה תודה. בסיום: 54:67 לחבורה של עדן ענבר.

 

קלעו לאשדוד: לויצקי (11 ריבאונדים) וג'קסון (10 ריבאונדים) 17 כ"א, הייז 13, דורון 10, פרסלי 8, ווילר 2. לרמת חן: אדאמס והופקינס (13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים) 12 כ"א, דיאמנט והולמס 8 כ"א, רבר 6, צעירי 5, פדר 3.

 

שירה העליון. שוב לא שמרה על הבית (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
שירה העליון. שוב לא שמרה על הבית(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)


פורסם לראשונה 13/04/2017 18:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים
שחקניות אשדוד חוגגות
צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים
מומלצים